- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

اولین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل برگزار می‌شود

اولین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل برگزار می‌شود
پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی برگزار می‌کند؛
اولین جلسه از مجموعه وبینارهای تکاف برگزار می‌شود
[۱]
اولین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع «حاکمیت شریعت در عملیات‌های تکافل مالزی؛ درس‌هایی برای اجرایی‌سازی تکافل در ایران» روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به صورت حضوری و مجازی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در اولین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «حاکمیت شریعت در عملیات‌های تکافل مالزی؛ درس‌هایی برای اجرایی‌سازی تکافل در ایران» اختصاص یافته است، محورهای «حاکمیت شرکتی برای شرکت‌های تکافل: تجربه‌هایی از مالزی و درس‌هایی برای ایران»، «نقش‌های مستقل کمیته شریعت در کسب و کار تکافل»، «مباحث حاکمیت شریعت در صنعت تکافل» توسط دکتر حفیظه بنت هارون رئیس اداره شریعت شرکت تکافل مالزی برهاد، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.

این وبینار به صورت حضوری در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه و به صورت مجازی از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir برگزار خواهد شد.
گفتنی است دکتر حفیظه بنت هارون دارای دکترای مالی و بانکداری اسلامی از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی و دارنده جایگاه ۱۳۹ در فهرست ۳۰۰ زن برتر اثرگذار در مالی و کسب و کار اسلام از سوی مرکز اطلاعات خدمات مالی اسلامی کمبریج[۱] است.
وی با بیش از ۱۲ سال سابقه کاری و دارای مهارت پیشرفته در حوزه کارت‌های اعتباری، مدیریت شکایات و مالی اسلامی و شریعت، دارای مدرک حرفه‌ای رسمی مالی اسلامی[۲] و گواهی فقه و اصول فقه اسلامی از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی و مؤسسه بین‌المللی اندیشه اسلامی شرق و جنوب شرق آسیا[۳] و عضو رسمی مؤسسه حرفه‌ای‌های مالی اسلامی[۴] است که ریاست اداره تطبیق با شریعت در شعبه تکافل مالزی، ریاست اداره مدیریت شریعت بانک صادرات و واردات مالزی و برگزاری بیش از ۹ سمینار تخصصی در همایش‌های معتبر جهانی را نیز در کارنامه خود دارد.
ثبت‌نام و حضور متقاضیان در هر یک از جلسات مجموعه وبینارهای تکافل منوط به پرداخت هزینه ثبت‌نام معادل ۲۰۰ هزارتومان برای هر نفر می‌باشد و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطاء می‌گردد.


 لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57771 [۱]

[۳] [۴]