اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است

مدیرعامل بیمه آسیا در نشست با نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری:
اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است
مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت را در شش ماهه امسال با رشد ۵۸.۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵.۹ درصدی نسبت خسارت، ارزنده و مطلوب توصیف کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالش‌ها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.
 در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.
 مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در شش ماهه امسال گفت: رشد ۵۸.۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵.۹ درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.
گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش، محمد افتخاری، معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران حضور داشتند.
 این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90147

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *