اهدای ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار

اهدای ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار
اهدای ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار
در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با پویش حال خوب بنیاد علوی، بیش از ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال به دانش آموزان مناطق کم برخوردار اهدا می‌شود.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ محسن مردعلی عضو هیات مدیره و جانشین مدیرعامل بنیاد علوی در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: میزان لوازم التحریر اهدایی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۸ برابری دارد که این میزان سال گذشته ۲۶ هزار بسته بود.

به گفته عضو هیات مدیره بنیاد علوی، یکی از برنامه‌های ویژه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تامین نوشت افرار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار است که با همکاری خیریه ها،مدارس، مساجد، گروه‌های جهادی و انجمن تولید کنندگان نوشت افزار، تامین و توزیع می شود.

وی با اشاره به حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از دانش آموز مستعد مناطق محروم گفت: امسال ۵۰ هزار دانش آموز مناطق محروم از حمایت‌های فنی بنیاد علوی بهره‌مند می‌شوند.

مردعلی افزود: با همکاری موسسات، محتوا و سکو‌هایی آماده شده است تا دانش آموزان مناطق کم برخوردار به محتوای مناسب به شکل برخط و غیر برخط دسترسی پیدا کرده و تحت آزمون‌های ویژه قرار گیرند تا با ارتقای معدل تحصیلی خود در کنکور نیز نتیجه بهتری کسب کنند.

وی افزود: برنامه دیگر بنیاد علوی، تامین بسته معیشتی ویژه مدارس شبانه روزی است که امسال در ۳۳۱ منطقه هدف، نوشت افزار ۳۰ هزار دانش آموز مدارس شبانه روزی در کنار تامین بسته های معیشتی و تجهیز این مدارس در دستور کار قرار دارد و فرآیند آن شروع شده است.

یادآور می شود، بنیاد علوی در راستای کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان و ارتقای عدالت آموزشی، پویش «مهر علوی» را ایجاد کرده است تا بتواند سهمی در ارتقاء عدالت آموزشی در کشور داشته باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=88308

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *