انتصاب مدیر بازرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران

انتصاب مدیر بازرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران
انتصاب مدیر بازرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران

مسعود حمزه ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، طی حکمی جعفر ایمانی بخشایش را به سمت سرپرست اداره بازرسی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی مراسم معارفه مدیر جدید بازرسی این سازمان با حضور داوود سیاری معاون منابع انسانی و رئیس کمیته انتصابات سازمان بازرسی ، قادر باستانی معاون سازمان بازرسی در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی و سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

داوود سیاری معاون منابع انسانی و رئیس کمیته انتصابات سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم، به سبقه طولانی بازرسی و جایگاه ویژه ی آن در سازمان های بزرگ دنیا اشاره کرد و گفت: یکی از عمده ترین سیاست های بازرسی حرکت در جریان قوانین و مقررات است.

سیاری ، با تاکید بر نقش تاثیرگذار این نهاد گفت : سازمان بازرسی به دور از هرگونه نگاه سلیقه ای از اقدامات و فعالیت های درست واحدهای اجرایی حمایت کرده و به مدیران در ارائه بهتر خدمات به شهروندان کمک می کند.

قادر باستانی معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در امور اجتماعی و فرهنگی نیز در این مراسم به نقش نهاد های نظارتی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت : وظیفه این نهاد در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی بسیار پررنگ تر بوده چرا که این حوزه از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است.
وی افزود: بزرگترین وظیفه بازرسی تسهیل گری اجرای امور و فعالیت های جاری به منظور بهتر عمل کردن فرآیندهاست که باعث پویایی سازمان و رشد مدیران خواهد شد.

سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز در مراسم معارفه مدیر بازرسی سازمان نقش و جایگاه نهادهای نظارتی به ویژه بازرسی در حوزه های اجرایی را موثر دانست و تصریح کرد : بی شک مهمترین نقش سازمان بازرسی نقد به عملکرد مدیران است و این نقد استعدادیابی با رویکرد صیانتی به رشد و ارتقا هر چه بیشتر جایگاه سازمان، کمک خواهد کرد.
حسینی در بخشی از سخنانش جامعه هدف سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی افراد خاص و آسیب دیده اجتماع برشمرد و خاطر نشان کرد: این سازمان با ایفای ایثارگری و مسئولیت از سوی کارکنانش توانسته است با تمام قوا در برابر مشکلات پیش آمده خصوصا همه گیری ویروس کرونا بایستد و امروز کارنامه کاری درخشانی را بجای بگذارد.
در پایان، طی حکمی از سوی مسعود حمزه ای، جعفر ایمانی بخشایش به عنوان مدیر جدید اداره بازرسی سازمان معرفی و از خدمات امیر بهمن عابدی قدردانی شد.
گفتنی است بخشایش پیش از این ، عنوان سرگروه بازرسی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *