انتصاب ثابتی به عنوان عضو هیئت مدیره “شرکت آپ”

انتصاب ثابتی به عنوان عضو هیئت مدیره "شرکت آپ"
انتصاب ثابتی به عنوان عضو هیئت مدیره “شرکت آپ”

مصطفی ثابتی به عنوان نماینده شرکت گسترش فناوری های نوین به عنوان عضو جدید هیئت مدیره آپ (آسان پرداخت پرشین) انتخاب شد.

به گزارش توسعه پویا، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی، مهندس مصطفی ثابتی به عنوان نماینده این شرکت و عضو جدید هیئت مدیره آسان پرداخت پرشین (آپ) معرفی شد.

مصطفی امینی در جلسه معارفه قابتی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین گفت: تلاش سازنده برای تعالی حقوق سهامداری بانک کشاورزی از مهمترین خواسته های ما از عضو جدید هیئت مدیره آپ است.

امینی با تاکید بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت آسان پرداخت پرشین، چهار اولویت کاری را برای عضو جدید هیئت مدیره تعیین کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت فعالانه در توسعه کسب‌وکارهای جدید در حوزه های خدمات اعتباری، پرداخت، مالی و بانکی از اولویت‌های وی در پست جدید است افزود: تلاش برای توسعه اکوسیستم فناوری‌های نوآورانه مالی با تاکید بر مشتریان هدف حوزه کشاورزی از مهمترین خواسته‌ها در جایگاه کنونی است.

این تغییر از سوی شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی به عنوان یکی از سهامداران اصلی آپ و به منظور اهداف جدید این شرکت برای توسعه نوآوری و کسب و کارهای جدید و استفاده بهینه از پتانسیل های شرکت آسان پرداخت پرشین صورت گرفت.

مصطفی ثابتی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و دکتری حرفه‌ای مدیریت کسب و کار (DBA) دانشگاه تهران بوده و سابقه سالها فعالیت در شبکه بانکی، مدیریت مرکز نوآوری بانک انصار و مدیرعاملی شرکت مشاوره رایمندان را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=40976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *