- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

انتشار نسخه تحت وب و IOS همراه بانک سینا با قابلیت‌ ثبت چک‌های صیادی

انتشار نسخه تحت وب و IOS همراه بانک سینا با قابلیت‌ ثبت چک‌های صیادی
انتشار نسخه تحت وب و IOS همراه بانک سینا با قابلیت‌ ثبت چک‌های صیادی [۱]

با توجه به ضرورت ثبت اطلاعات چکهای جدید در سامانه صیاد، نسخه تحت وب و IOS همراه بانک سینا به منظور تسهیل فرآیندها و با در نظر گرفتن این قابلیت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی بانک سینا در راستای تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک و تامین نظر مشتریان گرامی، پس از رونمایی نسخه اندروید همراه بانک سینا با قابلیت ثبت ، تایید و انتقال چک های صیادی، اکنون نسخه تحت وب و IOSاین نرم افزار نیز منتشر شده است.

مشتریان گرامی با مراجعه به وبسایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir [۳] بخش موبایل بانک می توانند از نسخه تحت وب استفاده نمایند و همچنین جهت نسخه iOS ، از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نرم افزار شامل سیبچه، اناردونی و سیب ایرانی می توانند نسخه جدید همراه بانک سینا را دریافت و نصب کنند. گفتنی است تمامی مشتریان با استفاده از اینترنت بانک سینا نیز می توانند مراحل مربوط به فرآیند ثبت، تایید و انتقال چک را انجام دهند.

با سامانه های اینترنت بانک و همراه بانک سینا امکان انجام خدمات متنوع بانکی شامل انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض، مشاهده حساب، مدیریت کارت و بسیاری خدمات دیگر امکان پذیر است.

[۴] [۵]