- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

انتخاب مدیرعامل و تعیین سمت اعضای هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب‌وکار سبا

انتخاب مدیر عامل و تعیین سمت اعضای هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا [۱]
انتخاب مدیر عامل و تعیین سمت اعضای هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا [۱]
هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کارسبا در اجرای مواد ۱۱۹ و ۱۲۴ اصلاحیه قانون تجارت در آخرین جلسه خود مدیرعامل، رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره را تعیین کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از هلدینگ سبا؛ طبق اعلام دبیر خانه هیئت مدیره این شرکت، هاشم مهریار به نمایندگی از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره، حمید ذوالفقاری در سمت رئیس هیئت مدیره غیر موظف، مسیح مشهدی تفرشی در سمت نایب رئیس هیئت مدیره غیر موظف و محمد باقرنوفلی در سمت عضو هیئت مدیره موظف تعیین و انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش گزیده ای از سوابق و پیشینه مدیریتی و اجرایی اعضای هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا به این شرح  است:

۱- هاشم مهریار، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره: دانشجوی رشته مالی در مقطع دکتری و دارای سوابق مدیریت عامل و عضویت در هیات مدیره شرکت های وزارت بهداشت و درمان ، گروه آذرآب و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و …. می‌باشد. همچنین از سال ۱۴۰۰ عضو هیئت مدیره و معاون مدیر عامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا و نیز در طی شش ماه اخیر تصدی مسئولیت سرپرستی این هلدینگ را عهده دار بوده است.

۲- حمید ذوالفقاری، رئیس هیات مدیره: فارغ التحصیل رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناس ارشد بوده و دارای سوابق عضویت در هیات مدیره شرکت‌های تخصصی و پیشینه اجرایی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بانک پاسارگاد می‌باشد.

۳- مسیح مشهدی تفرشی، نایب رئیس هیئت مدیره: دانش آموخته رشته مدیریت کسب و کارسازمان مدیریت صنعتی در مقطع دکتری حرفه ای و دارای سوابق مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره در شرکت‌های تخصصی و پیشینه اجرایی صنعتی از جمله مدیر عامل و عضو هیئت مدیره در شرکت‌های پارس خودرو، آلومینیوم ایران، معاون امور اقتصادی بنیاد تعاون بسیج، شرکت فناپ و در حال حاضر مدیر عامل و عضو هیئت مدیره پرداخت الکترونیک پارسارگاد می‌باشد.

۴- محمدباقرنوفلی، عضو هیات مدیره موظف: دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی ودارای سوابق مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره شرکت‌های تخصصی متعدد از جمله معاون مدیر کل در وزارت اقتصادی و دارایی، مدیر عامل شرکت گلف اجنسی ایران، مدیر عامل شرکت سایپا لجستیک، مدیر عامل هلدینگ بازرگانی شاهد و همچنین عضویت در هیئت مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا می‌باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=71436 [۱]

[۳] [۴]