امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک اقتصادنوین در نوبت دوم طرح فروش خودروهای داخلی

امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک اقتصادنوین در نوبت دوم طرح فروش خودروهای داخلی
امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک اقتصادنوین در نوبت دوم طرح فروش خودروهای داخلی
امکان وکالتی‌کردن حساب یا افتتاح حساب وکالتی برای ثبت‌نام در نوبت دوم طرح فروش خودروهای داخلی در بانک اقتصادنوین فراهم شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد این بانک به نفع «سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان» اقدام کنند.

بر این اساس مشتریان ارجمند می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان وقت اداری ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری با مراجعه به اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید)، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، موجودی آن را به یک میلیارد ریال افزایش دهند. متقاضیان پس از وکالتی کردن حساب و تامین وجه باید به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی www.esalecar.ir  مراجعه و  سپس با انتخاب نام بانک اقتصادنوین و ثبت شماره‌حساب و شماره شبای خود در سامانه مذکور  فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند. مهلت ثبت‌نام در سامانه و انتخاب اولویت‌ها سوم تا دهم خردادماه سال جاری خواهد بود.

موجودی حساب تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب وکالتی مشتریان مسدود بوده و قابل‌برداشت نخواهد بود. برداشت وجه از حساب وکالتی یا غیرفعال سازی آن در دوره زمانی یادشده، به معنای انصراف از طرح و حذف متقاضی از فرایند نوبت‌دهی است.

لازم به ذکر است، امکان وکالتی کردن حسابی که پیش‌تر به نفع سایر ذی‌نفعان، وکالتی شده است، به نفع سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز وجود دارد. همچنین درصورتی‌که مشتریان پیش‌ازاین سپرده خود را نزد بانک اقتصادنوین به ذینفعی «سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان» وکالتی کرده‌اند در صورت تکمیل وجه، نیازی به وکالتی کردن مجدد حساب نیست و اطلاعات آن‌ها برای سازمان مربوطه ارسال خواهد شد.

راهنمای وکالتی کردن حساب در اینترنت بانک اقتصادنوین

آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند. در روش حضوری، مشتریان ارجمند در صورت تمایل به دریافت خدمات افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی‌کردن یکی از حساب‌های موجود خود، می‌توانند به شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.

نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین

گفتنی است، بانک اقتصادنوین از سال گذشته جزء بانک‌های منتخب طرح‌های فروش خودروهای وارداتی و داخلی برای معرفی حساب وکالتی و اتصال به سامانه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بوده است.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ۲۴ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=56714

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *