Posted By
فرحناز فولادی
On
In
بانک و موسسات اعتباری |
No Comments
بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنها در شرایط کرونا، قابلیت فعالسازی غیرحضوری سامانه «کیلید» را از تاریخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۰، فراهم نمود.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا[۲] به نقل از روابط عمومی، از این پس، مشتریان بانک آینده میتوانند بدون حضور در شعبه، برنامه موبایلی سامانه «کیلید» را از وبسایت رسمی این بانک بهنشانی ba24.ir دریافت کنند و با ارسال کد پیگیری نصب به سرشماره ۲۰۰۰۴۰۰۱۱، امضای دیجیتال سامانه «کیلید» خود را فعال کرده و از خدمات مالی این سامانه، بهرهمند شوند.
برای استفاده از این قابلیت، تطابق کد ملی مشتری با کد صاحب سیمکارت، الزامی است.