امضای تفاهم‏نامه همکاری میان بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره)

با امضای تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک اقتصادنوین به مدد جویان تحت پوشش این کمیته ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خود اشتغالی پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه، تسهیلات اشتغال‏زایی پرداخت شده بانک اقتصادنوین را از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ بیش از ۱۷۶۲ فقره تسهیلات به ارزش ۲۶۴ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال اعلام کرد که عمده این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی و دامپروری، حمل و نقل، خدمات، صنایع دستی و صنعت بوده است.

بلگوری خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش این کمیته را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد که بانک اقتصادنوین حمایت از مددجویان کمیته امداد را وظیفه اجتماعی و ملی خود می‌داند ضمن اینکه در شرایط فعلی کشور کمک به تولید و اشتغال ملی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده گفت بانک اقتصاد نوین در قالب تبصره ۱۶ همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد در ارائه وام اشتغال به جامعه هدف این نهاد داشته و سال گذشته ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گفته بختیاری این تسهیلات به ۴۳۲ طرح خوداشتغالی اختصاص یافت که ۹۱ خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط