اقدامات بنیاد علوی در چله خدمت تشریح شد

اقدامات بنیاد علوی در چله خدمت تشریح شد
جانشین مدیرعامل بنیاد علوی می گوید: همزمان با پویش چهل خدمت در چله خدمت، بنیاد علوی در حوزه های سلامت، عمران، آبرسانی، زیرساختی، اشتغال و غیره دهها پروژه افتتاح می‌کند.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ محسن مردعلی در گفت‌وگو زنده با شبکه افق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی خادم الرضا و همراهان ایشان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(دامت برکات) مبنی بر تداوم خدمت رسانی، بنیاد علوی در حوزه سلامت بیش از ۴۳ هزار خدمت درمانی و بهداشتی در ۱۷۰ نقطه کمتر برخوردار، ۲۲ استان کشور ارائه میکند.

عضو هیئت مدیره بنیاد علوی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند، روند خدمت به مردم نباید متوقف شود و در راستای ارج نهادن به این فرهنگ و تداوم خدمت صادقانه و بی منت به محرومان، در بنیاد علوی خدمات متنوعی در چله خدمت به محرومان تعریف شده است .

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده با هدف توانمند سازی محرومان، محرومیت زدایی و با همراهی گروه های جهادی و مردم از طریق موسسات تابعه بنیاد علوی انجام می شود، افزود:

تمامی خدمات ارائه شده در حوزه سلامت شامل زنان، چشم، دهان و دندان است همکاری بیش از ۴۰ گروه جهادی و به صورت رایگان در حال انجام می باشد .

جانشین مدیرعامل بنیاد علوی افزود: در حوزه اشتغالزایی نیز طبق برنامه های درنظر گرفته شده، در این ایام قرار است بیش از سه هزار طرح اشتغالزایی برای محرومان در بیش از ۲۰۰ شهرستان کشور افتتاح و به بهره برداری برسد .

عضو هیئت مدیره بنیاد علوی حوزه زیرساختی و عمرانی را دیگر برنامه تعریف شده در پویش چله خدمت اعلام کرد و افزود: در این مدت ۳۰ طرح عمرانی متنوع در حوزه های آبرسانی به روستاها، آموزشی، کلاس درس، زمین چمن مصنوعی و …در ۲۰ استان کشور افتتاح می شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی به ۴۴ روستا در بخش آسفیج استان یزد در روزهای اخیر گفت: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۶ هزار نفر مردم این مناطق استان یزد از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند .
مردعلی، بهره برداری از ۳۰ طرح شامل، افتتاح ۱۰ مرکز بهداشتی، افتتاح چندین راه روستایی، لایروبی و مرمت قنوات با هدف بهره مندی یکصد هزار نفر از مردم مناطق محروم کشور را از دیگر برنامه های بنیاد علوی در چله خدمت برشمرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81736

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *