افتتاح طرح توسعه شرکت درین گلاب آدونیس/ بهره‌برداری از کارخانه شرکت پایا کربن اکسیر بین‌الملل

افتتاح طرح توسعه شرکت درین گلاب آدونیس/ بهره‌برداری از کارخانه شرکت پایا کربن اکسیر بین‌الملل
با حضور وزیر صمت انجام شد:
افتتاح طرح توسعه شرکت درین گلاب آدونیس/ بهره‌برداری از کارخانه شرکت پایا کربن اکسیر بین‌الملل
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز سفر خود به استان اصفهان، طرح توسعه شرکت درین گلاب آدونیس قمصر کاشان و شرکت پایا کربن اکسیر بین‌الملل را افتتاح کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در ادامه برنامه دومین روز از سفر خود به استان اصفهان ضمن افتتاح طرح توسعه شرکت درین گلاب آدونیس در قمصر کاشان، از نزدیک در جریان روند فعالیت این واحد تولیدی و مشکلات و نیازهای آن قرار گرفت.

شرکت درین گلاب آدونیس قمصر کاشان، که در مهرماه سال گذشته در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار و ۱۵۰ متر مربع با زیربنای سه هزار و ۷۳۵ متر مربع راه‌اندازی شد با تولید محصولات مورد مصرف بازار داخل و همچنین بازارهای بین‌المللی، یکی از واحد‌های تولیدی مهم در شهرستان کاشان می‌باشد که موجب ایجاد ۱۰۰ شغل به طور مستقیم شده است.

طرح در دست اجرای این شرکت، با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریالی در شهرک صنعتی امیرکبیر قرار دارد.

گفتنی است محصولات تولیدی این واحد صنعتی تولیدی شامل انواع گلاب، عرقیات شربت گیاهی و انواع مربا ترشی و سرکه و همچنین انواع ضدعفونی کننده‌هاست.

رفع نیاز واردات کشور به خمیر الکترود با افتتاح طرح پایا کربن اکسیر بین‌الملل

افتتاح پروژه شرکت پایا کربن اکسیر بین‌الملل یکی دیگر از طرح‌هایی بود که امروز در استان اصفهان و با حضور رزم‌حسینی افتتاح شد.

شرکت پایا کربن اکسیر بین‌الملل، تولیدکننده خمیر الکترود (کمک ذوب) در زمینی به مساحت بیش از ۲۵ هزار و ۶۳۵ متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۳۶۰ متر مربع راه‌اندازی شده است.

محصولات تولید شده در این شرکت در کلیه کارخانجات فروسیلیس، فروسیلیکومنگنز، فروکروم و سایر واحد‌های تولیدی فروآلیاژ در کشور مورد مصرف قرار می‌گیرد و با با توجه به اینکه محصول تولیدی این شرکت در ایران، تولید کننده عمده و موثری ندارد و تقریباً تمام نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌شود، با افتتاح این کارخانه تقریباً تمامی نیاز کشور به این محصول استراتژیک مرتفع شده و از خروج ارز به میزان تقریبی ۱۲ میلیون دلار در سال جلوگیری می‌شود.

همچنین این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصد خارجی و حجم سرمایه‌گذاری ثابت ۲ میلیون یورو در بخش ارزی و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه هیئتی از معاونین و مدیران وزارت صمت، جهت بازدید از واحد‌های مختلف تولیدی، افتتاح چند پروژه صنعتی و معدنی روز گذشته وارد استان اصفهان شد و دیدار با مقامات استانی و فعالان اقتصادی اصفهان، از نزدیک در جریان شرایط، ظرفیت‌ها، مشکلات و نیازهای بخش تولید این استان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *