افتتاح شعبه شهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

افتتاح شعبه شهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/ منابع هر شهر در همان شهر به صورت وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم افتتاح شعبه بانک در شهریار، گفت: بانک با بیش از ۵۰۰ شعبه، گستردگی خوبی در سراسر کشور دارد؛ اما با توجه ‌به حجم منابع و جمعیت استان تهران یکی از برنامه‌های بانک گسترش شعب و ارائه خدمات در این استان است.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران، شعبه شهریار بانک افتتاح شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم اظهار داشت: این بانک به‌واسطه نیت خیر مردم، جایگاه ویژه‌ای در شبکه بانکی به دست آورده و توانسته با ارائه خدمات متنوع، تعداد چشمگیری از مخاطبان و مشتریان را جذب کند.

وی افزود: بانک با بیش از ۵۰۰ شعبه، گستردگی خوبی در سراسر کشور دارد؛ اما با توجه ‌به حجم منابع و جمعیت استان تهران یکی از برنامه‌های بانک گسترش شعب و ارائه خدمات در این استان است.

در آینده شعب بانک محل بازاریابی و ارائه مشاوره می‌شوند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: در برخی شهرهای دیگر که به اندازه شهریار جمعیت دارند ۳ تا ۴ شعبه داریم، بنابراین نیاز بود که یک شعبه در این شهر داشته باشیم؛ هر چند خدمات دیجیتال و غیرحضوری بانک نیز توسعه بسیار مناسبی یافته است.

شمسی‌نژاد اضافه کرد: هر چه خدمات دیجیتال را بیشتر توسعه دهیم، شعبه به‌عنوان محل بازاریابی، ارائه مشاوره، گفت‌وگو و اطمینان‌بخشی به مشتریان در رابطه با خدمات بانکی نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت بیش از یک میلیون نفری شهریار و شهرهای اطراف نیاز به محل فیزیکی برای ارائه خدمات را ضروری کرده، گفت: مشتریان و سایر اقشار مردم می‌توانند از خدمات غیرحضوری بانک نیز استفاده کنند و در این شعبه نیز خدمات حضوری بانک ارائه خواهد شد.

شمسی‌نژاد با تقدیر از دست‌اندرکاران راه‌اندازی شعبه شهریار، بیان کرد: قرض‌الحسنه سنتی است که می‌توان با نیتی خیر وام را به دیگری بخشید. امیدواریم مردم و اشخاص حقیقی با منابعی که به بانک می‌آورند، زمینه دریافت وام‌های قرض‌الحسنه را فراهم کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بانک مرکزی اضافه برداشت ندارد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه فعالیت بانک کاملاً مثبت و روشن است، تصریح کرد: این بانک هیچ‌گونه اضافه برداشتی از بانک مرکزی ندارد. پیشرفت خدمات بانک در شبکه بانکی یک الگو و مدل شده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای آحاد جامعه باشد.

وی اضافه کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در برخی از شهرستان‌ها یکی از ۳ بانک برتر آن شهر به شمار می‌رود؛ حتی در یک از شهرها ۴۰ درصد کل منابع بانکی متعلق به آن است.

وی با بیان اینکه با توجه ‌به تجربه گذشته انتظار است مردم شهریار استقبال خوبی از سنت قرض‌الحسنه داشته باشند، اظهار داشت: امیدواریم در دو سال آینده بتوانیم وزن قابل توجهی از منابع و صنعت بانکداری این شهرستان را کسب کنیم. احتمال دارد در صورت استقبال مردم، شعبه‌های دیگری نیز در این شهرستان راه‌اندازی شود.

شمسی‌نژاد با اشاره به اینکه منابع هر شهر در همان شهر به صورت قرض‌الحسنه وام داده می‌شود، گفت: ما منابع یک شهر را خارج نمی‌کنیم تا در جای دیگر هزینه کنیم، از طرف دیگر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کار سرمایه‌گذاری و شرکت‌داری انجام نمی‌دهد و همه منابع به‌صورت وام قرض‌الحسنه به مردم اعطا می‌شود.

استقبال مردم از طرح‌های اعتباری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

دکتر «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم با بیان اینکه شعبه بانک در گذشته پاسخگوی نیازهای مشتریان نبود، اظهار داشت: امروز با پیگیری‌های مدیرعامل بانک رقم وام به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه بانک مرکزی ابتدا در رابطه با افزایش سقف وام ملاحظاتی داشت، گفت: با پیگیری روزانه دکتر شمسی‌نژاد، در پایان اردیبهشت مصوبه افزایش سقف وام قرض‌الحسنه صادر شد و امروز دو بانک قرض‌الحسنه می‌توانند وام‌های خود را تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان به مشتریان ارائه کنند.

وی با اشاره به توسعه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، خاطرنشان ساخت: امروز طرح‌های مهریار، امتیازی، کالاکارت و… داریم که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان حقوقی و حقیقی شهرستان باشد.

کریمی افزود: اغلب مخاطبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقشار متوسط و کم‌درآمد هستند. در کل کشور هر خدمتی را برای مردم قسطی کردیم، اقبال به آن افزایش پیدا کرد و امروز نیز می‌توانیم در این شهر عوارض شهرداری را برای شهروندان قسطی کنیم.

معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه طرح‌های اقساطی این بانک متمایز از فروش مرسوم قسطی در جامعه است، گفت: ما طرح بیمه شخص ثالث را قسطی کردیم که با این کار، فروش بیمه‌گر تا ۱۴برابر افزایش یافت، زیرا دیگر ریسک نکول و عدم پرداخت بر عهده ارائه‌کننده خدمت نیست؛ بلکه بانک این ریسک را می‌پذیرد.

راه‌اندازی شعبه شهر قدس در دستور کار است

«مجید زاغری» مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران نیز با بیان اینکه امروزه بانکداری و عملیات بانکی جزو لاینفک امور روزانه شهروندان است، گفت: در کنار سیاست ارتقای بانکداری غیرحضوری و الکترونیک، بانک در پی ایجاد شعبه و بهبود شعب است؛ به همین دلیل این شعبه برای خدمت به مردم شهریار راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران اظهار داشت: منابع بانک در استان تهران تا پایان اسفند ۱۴۰۱ حدود ۱۸ همت بود که سال گذشته با حمایت‌های مدیران ارشد با ۱۰۷ درصد رشد به بیش از ۳۹ همت رسید.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران اضافه کرد: امروز که سه ماه از سال را پشت سر گذاشتیم، منابع استان تهران به ۴۴ همت رسیده است.

زاغری با اشاره به شعار بانک، یعنی «هر ایرانی، یک کارت قرض‌الحسنه»، خبر داد: به‌زودی شعبه شهر قدس بانک نیز راه‌اندازی خواهد شد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مسیر شریعت الهی حرکت می‌کند

دکتر «محمد علایی‌نسب» معاون عمرانی فرماندار شهریار نیز در این مراسم گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بانکداری و امور مالی مسیری را که شریعت الهی تعریف کرده، پیش گرفته است و با الگو گرفتن از آیه شریفه «مَّن ذَا الَّذِی یُقْرِضُ اللّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَیُضَاعِفَهُ لَهُ» به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه با فعالیت مستمر و دلسوزی مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک پیشرفت کرده، گفت: با شرایط شهرستان شهریار و تراکم جمعیت زیاد این شهر، کمک‌های مالی بانک می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده‌های محروم باشد.

«امیر شریفی» رئیس شعبه شهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز گفت: امیدوارم با حمایت مردم، بتوانیم خدمات بانک را در این شهرستان گسترش دهیم و نیازهای ضروری مردم را در حوزه قرض‌الحسنه به‌نحو مطلوبی تأمین کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=82178

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط