- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

افتتاح شعبه جدید بیمه تجارت‌نو در مشهد مقدس، این بار به دست فرزندان شهدا

افتتاح شعبه جدید بیمه تجارت‌نو در مشهد مقدس، این بار به دست فرزندان شهدا
افتتاح شعبه جدید بیمه تجارت‌نو در مشهد مقدس، این بار به دست فرزندان شهدا
ساختمان جدید خراسان رضوی بیمه تجارت‌نو امروز با حضور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و به دست فرزندان شهدای ایران زمین افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱]، در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمه تجارت نو، محمد مهیار محرابی، فرزند شهید محرابی از شهدای مدافع حرم و خانم حسین زاده از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس، به نمایندگی از خانواده معظم شهداء حضور یافته و روبان افتتاح شعبه مشهد بیمه تجارت‌نو [۲] توسط ایشان بریده شد.

جناب آقای دکتر نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت نو در مراسم افتتاحیه شعبه ضمن تقدیر از مقام شامخ شهداء و تبریک ایام مبارک دهه فجر از کسب پرتفوی بالغ بر هزار میلیارد تومان طی ۲ سال گذشته و ورود بیمه تجارت‌نو بها باشگاه هزارمیلیاردی های صنعت بیمه خبر داد.

دکتر نوراللهی مسیر حرکت بیمه تجارت نو را شتابنده و رو به جلو ارزیابی و سود حاصل از سرمایه گذاری های شرکت را قابل توجه عنوان نمود. وی افزود باتوجه به  افزایش سرمایه شرکت و افزایش ظرفیت نگهداری ریسک، به زودی شاهد گسترش حوزه فعالیت بیمه تجارت نو در زمینه پرتفوی های بنیادی و زیرساختی کشور خواهیم بود.

دکتر نوراللهی در ادامه صحبت‌های خود به جایگاه بیمه تجارت نو در صنعت بیمه اشاره کرد و بیمه تجارت نو را جزء ۵ شرکت بیمه ای ارزنده در بازار سرمایه دانست. بیمه تجارت نو از ابتدای سال جاری با نماد بنو در بازار بورس در حال معامله می باشد.

در پایان سخنرانی افتتاحیه شعبه جدید مشهد مقدس، دکتر نوراللهی از تلاش و همیت همکاران خود در سراسر کشور قدردانی نمود و پاسخگویی ایشان را در قراردادهای بزرگ و کشوری شرکت را قابل تقدیر دانست.

[۳] [۴]