افتتاح سومین مرکز توتیا شهرداری تهران/ برای حذف موانع اشتغال تلاش می‌کنیم

افتتاح سومین مرکز توتیا شهرداری تهران/ برای حذف موانع اشتغال تلاش می‌کنیم
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های شهرداری تهران:
افتتاح سومین مرکز توتیا شهرداری تهران/ برای حذف موانع اشتغال تلاش می‌کنیم

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه سومین مرکز توتیا به بهره‌برداری رسید، گفت: با کمک شهرداران مناطق برای حذف موانع اشتغال جوانان تلاش می‌کنیم.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مرکز توتیا منطقه ۱۰ با حضور احمد احمدی صدر، مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و شرفی شهردار منطقه ۱۰ افتتاح شد.

احمدی صدر با اشاره به اینکه در سازمان در مسیر تسهیل کسب و کار جوانان برنامه‌های ویژه‌ای در دست اقدام داریم، گفت: امسال سومین مرکز توتیا به بهره‌برداری رسید و تا پایان سال دو مرکز دیگر هم در مناطق دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف سازمان ایجاد مراکز توتیا در مناطقی ست که تعداد جوانان آن‌ها بیشتر است‌. با این گام، قدم کوچکی در ایجاد اشتغال برای این جوانان برداشته می‌شود و در این راه به‌اندازه وسع شهرداری قدم بر می‌داریم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه باید موانع اشتغال از سر راه جوانان برداشته شود، افزود: اگر فقط موانع را از سر راه جوانان و مسیر اشتغال برداریم، کار بزرگی انجام داده‌ایم. اگر هدف کمک و حمایت باشد، باید تلاش کنیم در سطح مناطق موانع از سر راه افرادی که به‌دنبال توسعه کسب و کار هستند، برداشته شود.

احمدی صدر ادامه داد: این هدف دست یافتنی ست و ان‌شالله با کمک شهرداران محترم مناطق شهرداری تهران این کار را انجام می دهیم.

وی در خصوص منطقه ۱۰ عنوان کرد: شهروندان این منطقه دینشان را به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند و ایجاد مراکز توتیا و خدمات دیگر کمترین اقدامی ست که می‌توانیم در یک منطقه انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: به‌طور حتم این منطقه وسعت و ظرفیت داشتن مراکز بیشتری را دارد، اما امکانات ما هم محدود است. ان‌شالله با کمک خیرین و امکانات شهرداری مراکز توتیا را توسعه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *