افتتاح ساختمان جدید شعبه شرق بیمه البرز

افتتاح ساختمان جدید شعبه شرق بیمه البرز
افتتاح ساختمان جدید شعبه شرق بیمه البرز
ساختمان جدید شعبه شرق تهران طی مراسمی با حضور مدیرعامل، برخی اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ستادی و روسای شعب و نمایندگان همراه افتتاح شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی، عملیات بازسازی این شعبه که از اواخر سال ۱۴۰۱ و با هدف افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان محترم آغاز شده بود هفته گذشته به پایان رسید.

مدیرعامل بیمه البرز در این آیین با اشاره به وقفه ای که در بازسازی ساختمان برخی شعب ایجاد شده بود گفت: یکی از برنامه های هیات مدیره، تسریع در به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی شرکت است و در همین راستا عملیات اجرایی بازسازی شعب نمونه، اهواز، رشت و …. با پیگیری های بعمل آمده پایان یافت.

موسی رضایی میرقائد ایجاد مجموعه های رفاهی در سراسر کشور از جمله بوشهر، ساری، زنجان، کاشان، اهواز، اصفهان و … با هدف رفاه حال هرچه بیشترهمکاران در زمان سفر به این شهرها را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

مدیرعامل بیمه البرز، عملکرد شرکت در بخش بیمه گری را هم با سهم تولید ۷/۶ درصدی حق بیمه و ۲۱ درصدی سود در صنعت بیمه را منحصر به فرد ارزیابی و تاکید کرد: بهبود عملکرد شرکت رابطه مستقیمی با میزان آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی به ویژه شبکه فروش دارد از این رو تقویت آموزش نیز در اولویت برنامه های شرکت است تا جاییکه در صورت نیاز، کارشناسان برای مهارت آموزی مطابق روش روز جهانی به خارج از کشور هم اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=82638

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *