افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با هفته دفاع مقدسافتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد
همزمان با هفته دفاع مقدس
افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد
ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از همراهان و میهمانان افتتاح شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد، رؤسای کانون های بازنشستگان، مدیران سازمان های مختلف و مدیرعامل بیمه کوثر و همچنین جمعی از معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی استان کهگیلویه و بویراحمد، ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر این استان افتتاح شد.  

دکتر آقادادی ضمن تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس، افتتاح ساختمان های جدید مراکز استان را از برنامه‌های شرکت در راستای بهبود وضعیت ساختمان های فعلی و توسعه زیرساخت‌ها و برندسازی بیمه کوثر برشمرد و افزود: بیمه کوثر ضمن توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی و مدیریت ریسک و ترکیب مناسب فروش و ارائه خدمات غیرحضوری، به دسترسی سریعتر در ارائه خدمات خود در محیط فیزیکی با چینش و دکوراسیون و امکانات مناسب که باعث شادابی و افزایش کیفیت زندگی همکاران و رضایت بیشتر ذی‌نفعان گرامی می شود توجه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت و توجه ویژه به رضایت‌مندی مشتریان و توانمندسازی شبکه فروش عنوان کرد: کسب رضایت بیمه‌گزاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

وی در  این بازدید با حضور در جمع کارکنان، شبکه فروش و ذی‌نفعان بیمه کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد، در فضایی دوستانه و صمیمی در جریان امور مربوط به این سرپرستی قرار گرفت و پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های آنها بود. 

لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد در محل یاسوج، خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از مسجد صاحب الزمان(عج) واقع شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89064

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *