اعلام نتایج داوری مقالات پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

اعلام نتایج داوری مقالات پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
اعلام نتایج داوری مقالات پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

نتایج داوری و بررسی مقالات پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک توسط اعضای کمیته علمی این دوره همایش اعلام شد.

به گزارش توسعه پویا، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی این دوره همایش، درباره مقالات ارسال شده، بیان کرد: با توجه به موضوع خاصی که به عنوان محور اصلی برای این دوره همایش انتخاب شد یعنی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر»، مقالاتی با سطح کیفی مطلوبی به دبیرخانه ارسال شد. در این دوره از میان آثار واصل شده، ۱۸ مقاله واجد شرایط ورود به مرحله داوری بودند.

وی همچنین با اشاره به شیوه داوری مقالات، ادامه داد: اعضای کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک پس از ارزیابی مقالات وصول شده به دبیرخانه این همایش و ارزیابی و امتیازدهی به آنها از نظر شاخص‌های علمی، روش‌شناسی، مساله‌محوری و نوآوری و همچنین میزان انطباق با محورهای همایش، سه مقاله را واجد شرایط شناختند.

سلطانی‌فر افزود: بدین ترتیب همانند دوره‌های گذشته، مقالاتی که توسط کمیته علمی امتیاز بالاتری را نسبت به دیگر آثار کسب می‌کنند، می‌توانند در همایش حضور پیدا کرده و ارائه شوند.

رئیس کمیته علمی این دوره همایش در ادامه گفت: باتوجه به میانگین امتیازات کسب شده این سه مقاله انتخاب شدند: «نقش استفاده از فناوری هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی» تالیف مشترک مهدی هاشملو کارشناس ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهران و مریم همتی کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه، «فریب با اثر کلونی» نوشته سعید نوری‌آزاد و «راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در تشخیص کلمات کلیدی سایت» نوشته مشترک مریم حاجی اسمعیلی و مرتضی کللی خورموجی، مهدی کرمی و مهرشاد کاکاسلطانی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران.

لازم به ذکر است بیانیه کمیته علمی نیز در روز همایش توسط رئیس کمیته علمی قرائت خواهد شد.

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، یکم بهمن‌ با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=50101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *