اعلام ساعات کار شعب و ستاد بانک سینا در ایام پایانی سال ۹۸ و نوروز ۹۹

ساعات کار ستاد و شعب بانک سینا در روزهای پایانی سال ۹۸ و نوروز ۹۹ با توجه به شیوع کرونا با تاکید بر استفاده ۵۰ درصد از ظرفیت نیروی انسانی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، به منظور رعایت اصول ایمنی همکاران و هموطنان گرامی در مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا، کلیه شعب این بانک به صورت شیفتی از روزهای پایانی سال و در ایام غیر تعطیل با ۵۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی تا تاریخ ۱۶ فروردین ماه به ارائه خدمت مشغول خواهند بود.
همکاران شعب و ستاد بانک سینا در این ایام از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ در بانک حضور دارند و زمان خدمت رسانی به مشتریان گرامی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ خواهد بود.

طبق اعلام این بانک، با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور، شعب کشیک در ایام نوروز ۹۹ برقرار نخواهد بود لذا معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک با برنامه ریزی که در این خصوص انجام داد، خدمات ۲۴ ساعته الکترونیک و سایر خدمات ضروری را برای مشتریان بانک مهیا ساخته است.
سقف برداشت دستگاه های خودپرداز بانک سینا در این ایام به مبلغ ۵ میلیون ریال افزایش یافته و بر این اساس برنامه ریزی مناسب جهت تامین نقدینگی دستگاه های خودپرداز و همچنین رصد این دستگاه ها، صورت گرفته تا خودپردازهای خارج از شعبه، خدمت رسانی لازم را به مشتریان به عمل آورند.
گفتنی است مرکز ارتباط ۲۴ ساعته مشتریان بانک سینا به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ در تمامی این ایام، پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *