- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

اعلام برنامه زمانبندی پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان

اعلام برنامه زمانبندی پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان [۱]
اعلام برنامه زمانبندی پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان [۱]
همزمان با نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک با حضور در واحد ارتباط مردمی به صورت مستقیم و بی واسطه پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بانک ملی ایران در روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه جاری عباس شفیعی رئیس هیات مدیره از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

همچنین در همین روز محمود شایان عضو هیات مدیره از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و امیر مسعود رزازان عضو هیات مدیره از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ جهت پاسخگویی به مشتریان عزیز در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران حضور می یابند.

در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه جاری نیز حسن مونسان عضو هیات مدیره و نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.

روسای ادارات فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز از ساعت۱۰ تا ۱۱:۳۰ و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران حضور یافته و پاسخگوی مشکلات و سوالات مشتریان گرامی هستند.

گفتنی است مشتریان گرامی می توانند از طریق شماره تماس ۶۴۱۴۰ کلید ۳ با واحد پاسخگویی بانک ملی ایران تماس حاصل کرده و  مطابق جدول زمانی اعلام شده با مدیران ارشد بانک، پیرامون سوالات و مشکلات خود گفت‌وگو کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65975 [۱]

[۳] [۴]