اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات ایران

بانک توسعه صادرات ایران اسامی بدهکاران بیش از یک هزار میلیارد ریال خود تا پایان شهریور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش توسعه پویا از اگزیم‌نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حسب مقررات جاری کشور و همچنین تاکید وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانکی، فهرست به روز رسانی شده بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات در وب سایت این بانک درج شد.

برای دریافت این فهرست باید به بخش درباره بانک / فهرست اسامی بدهکاران عمده مراجعه کرد.

اعلام اسامی بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات ایران

در توضیح بانک توسعه صادرات آمده است: با عنایت به عدم بازپرداخت اقساط، مانده بدهی گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۰ در سرفصل غیرجاری قرار گرفت لکن بر اساس دستور موقت صادره از سوی شعبه ۱۱۱ دادگاه عمومی حقوقی تهران(مجتمع قضایی عدالت)، به تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ بدهی مذکور موقتاً تا زمان رسیدگی و صدور حکم قطعی به سرفصل تسهیلات جاری منتقل شده است.
همچنین شرکت رویای آبی کیش در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۴ مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال، بابت تصفیه بخشی از بدهی خودر نزد بانک تامین نمود که از محل آن مبلغ ۲.۱۷۹.۰۵۰ یورو ارز خریداری شده است. درباره نحوه ساماندهی باقی مانده بدهی مقرر است پس از مذاکره و اخذ نظر قاضی محترم پرونده، تصمیمگیری شود.
توضیح ضروری دیگر این بانک نیز این است که «مانده بدهی اشخاص مذکور قطعی نبوده و در زمان بازپرداخت، متناسب با نوسانات نرخ ارز، وجه التزام متعلقه، هزینه های قضایی و اجرایی و… محاسبه و تعیین خواهد شد.»

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=47286

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *