اعطای بیش از ۳۷۹ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرین مناطق محروم شادگان

اعطای بیش از 379 میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرین مناطق محروم شادگان
اعطای بیش از ۳۷۹ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرین مناطق محروم شادگان
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شادگان، از اعطای ۳۷۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال تسهیلات به ۳۲۴ کارآفرین محروم این شهرستان خبر داد.

به گزارش توسعه پویا، جعفر سلطانی در گفت‌وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی گفت: این تسهیلات در سه رسته طرح نیکو، طرح سخاوت و تبصره ۱۶ به متقاضیان اعطا شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد طرح های ارائه شده برای دریافت تسهیلات توسعه ای است، گفت: دریافت کنندگان این تسهیلات در مشاغلی چون دامداری، خدمات، کشاورزی و مشاغل خانگی مشغول به کار هستند.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شادگان با این توضیح که طرح سخاوت توسط بانک سینا و با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال اجرا شده است، افزود: براین اساس ۴۶ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات شدند .

وی ادامه داد: همچنین در طرح نیکو نیز بانک سینا ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۵۹ متقاضی اعطا کرد .

به گفته سلطانی تسهیلات اعطایی از محل تبصره ۱۶ بالغ بر۲۷۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است که طریق بانک های ملت، صادرات و موسسه اعتباری ملل در مجموع به ۲۱۹ متقاضی اعطا شده است.

وی افزود: ۲۱۹ متقاضی دریافت کننده تسهیلات از بانک های ملت، صادرات و موسسه اعتباری ملل به تفکیک ۵۱، ۱۵۲ و ۱۶ نفر هستند.

سلطانی در ادامه به برنامه این نهاد برای طراحی شبکه ارزش دام اشاره کرد و گفت: از طریق این زنجیره تلاشمان بر این است تا به صورت تعاونی ورود کرده و شرکت تعاونی ها را در قالب یک کارگاه تجهیز کرده و هر کدام از اعضا را سهامدار کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دهک های یک تا چهار عموماً توان پرداخت اقساط و معرفی ضامن برای دریافت تسهیلات را ندارند، در حال مذاکره با شرکت های بزرگ هستیم تا از طریق این تعاونی ها بتوانیم برخی تجهیزات را خریداری کرده و تعاونی ها را فعال کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *