اعزام ۲۲ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم کشور همزمان با پویش چهل خدمت علوی

اعزام 22 گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم کشور همزمان با پویش چهل خدمت علوی
اعزام ۲۲ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم کشور همزمان با پویش چهل خدمت علوی
با حمایت بنیاد علوی و همزمان با پویش چهل خدمت علوی، خرداد ماه امسال ۲۲ گروه جهادی پزشکی فعال با سفر به مناطق محروم ۱۹ استان کشور به ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی می پردازند.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ گروه جهادی مشکات روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه در استان گلستان به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی پرداختند و گروه جهادی انصار المهدی (عج) نیز از ۹ تا ۱۱ خرداد ماه در استان خراسان شمالی خدمات مورد نیاز محرومان را ارائه کردند.

همچنین گروه های جهادی شهید ستار عباسی و صراط الحمید روزهای دهم و یازدهم خرداد ماه به ترتیب در مناطق محروم استان های کرمانشاه و خراسان رضوی مستقر شدند.

براساس این گزارش، گروه جهادی شهید هدایت خدمات درمانی و بهداشتی خود را از دهم تا ۱۵ خرداد ماه به محرومان استان سمنان ارائه داد و گروه جهادی یاوران جهادگر که در دو استان همدان و زنجان از ۱۳ خرداد ماه مستقر شده اند، تا هفدهم این ماه به ارائه خدمات می پردازند.

گروه جهادی منتظران ظهور (عج ) از ۱۳ تا ۱۸ خرداد در مناطق محروم استان کردستان مستقر است و همزمان گروه های جهادی سربازان حضرت زینب (س) در این مدت در استان لرستان و گروه جهادی نیکوکاران رضوان در استان کرمان حضور دارند.

از سویی گروه های جهادی رهروان مهدوی و شهید مهدی عسگری نیز در این تاریخ به ترتیب در مناطق محروم کرمانشاه و سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.

همزمان نیز گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی (۱۳ تا ۱۸ خردادماه) در مناطق محروم استان های گیلان و آذربایجان شرقی مستقر هستند.

در ادامه گروه درمانی امام رضا (ع) و مرکز نیکوکاری راه روشن موعد از ۱۳ تا ۱۸ خرداد ماه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در استان های بوشهر و کرمان حضور دارند.

گروه جهادی شهید مولانیا که از ۱۴ خرداد راهی استان خوزستان شده است تا شانزدهم این ماه به ارائه خدمات درمانی می پردازد و گروه جهادی پرواز خاکی نیز از ۱۴ تا هیجدهم همین ماه  در مناطق محروم در استان زنجان خواهد بود.

طبق این گزارش، گروه جهادی مشکات نیز در ادامه خدمات دهی به محرومان گلستان ۱۷ تا ۱۸ خرداد دوباره به این استان باز می گردد و گروه جهادی حضرت زینب(س) از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه به استان زنجان سفر می کند .

مناطق محروم استان تهران نیز تا ۲۵ خردادماه میزبان گروه جهادی بهشت خواهد بود و گروه جهادی این عمار از ۲۳ تا ۲۸ همین ماه به استان اردبیل می رود .

گروه جهادی قرارگاه امام حسین (ع) نیز از ۲۷ تا ۲۹ خردادماه جاری در استان آذربایجان غربی مستقر خواهد شد و گروه جهادی حیدر کرار ابتدا قرار است از ۱۶ تا ۱۸ خرداد ماه در استان سیستان مستقر شود و پس از آن در روزهای سی ام تا یکم تیرماه آینده در استان خوزستان می رود.

با اجرای اردوهای جهادی طرح سلامت بنیاد علوی در سال جاری تاکنون به بیش از ۱۵ هزار نفر از ساکنان مناطق محروم خدمات رایگان ارائه شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81283

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *