اعتبارینو؛ اعتبار به سبکی نو

سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین و دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت تأمین سرمایه نوین ازاین‌پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، برای خرید از فروشگاه‌های منتخب در طرح اعتبارینو اعتبار دریافت کنند.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به استقبال مشتریان از طرح اعتبارینو، امکان ثبت غیرحضوری درخواست دریافت اعتبار (برای مشتریان ساکن در شهر تهران) فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش «درخواست اعتبار» به نشانی etebarino.com/enCredit، درخواست خود را ثبت کنند.در این طرح، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده بلندمدت یا ارزش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود و تا سقف ۵ میلیارد ریال، برای خرید محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌های منتخب، بدون نیاز به معرفی ضامن، اعتبار دریافت کنند.
در این طرح پرسنل مشتریان حقوقی بانک اقتصادنوین نیز می‌توانند با ضمانت شرکت خود، از خدمات اعتبارینو بهره‌مند شوند.

برای این منظور، واجدان شرایط دریافت اعتبار می‌توانند پس از ثبت غیرحضوری درخواست دریافت اعتبار و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک در سراسر کشور و دریافت اعتبار، به تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام، کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در یک یا چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. بازپرداخت اعتبار مصرفی، به انتخاب مشتری و از ۳ تا ۳۶ قسط ماهانه خواهد بود.
مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35038

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *