اعتبارینو؛ اعتبار به سبکی نو/ خرید اقساطی بدون ضامن؛ تا سقف ۵میلیاردریال

اعتبارینو؛ اعتبار به سبکی نو/ خرید اقساطی بدون ضامن؛ تا سقف 5میلیاردریال
خدمتی دیگر از بانک اقتصادنوین
اعتبارینو؛ اعتبار به سبکی نو/ خرید اقساطی بدون ضامن؛ تا سقف ۵میلیاردریال
در طرح اعتبارینو، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده بلندمدت خود یا ارزش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تا سقف ۵ میلیارد ریال، برای خرید محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌های منتخب، بدون نیاز به معرفی ضامن، اعتبار دریافت کنند.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این طرح، تمام سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین، دارندگان واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت شرکت تأمین سرمایه نوین و کارکنان مشتریان حقوقی که حساب بلندمدت در بانک اقتصادنوین دارند، می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

در طرح یادشده، سپرده مشتری و واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری به‌عنوان وثیقه تلقی شده و درخواست‌کنندگان محترم به ضامن نیاز ندارند؛ ازاین‌رو مشتریان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده و با خرید از فروشگاه‌های منتخب طرح، از این اعتبار استفاده کنند.

واجدان شرایط دریافت اعتبار می‌توانند پس از مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور و دریافت اعتبار، به تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com مراجعه و پس از ثبت‌نام، کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. بازپرداخت اعتبار مصرفی، به اختیار مشتری و از ۳ تا ۳۶ قسط ماهانه است.

مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور، مراجعه کرده یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *