اطلاعیه نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده بانک اقتصادنوین (شرکت سهامی عام) به شماره ثبت ۱۷۷۱۳۲ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۱۹۴۶۰۱

پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا، پیرو آگهی منتشرشده در روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۲/۱۳۹۹ در روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد و دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده بانک اقتصاد نوین (شرکت سهامی عام) با دستور جلسه:

۱. استماع گزارش هیئت‌مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه بانک

۲. اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه بانک و اصلاح ماده مربوط در اساسنامه

به اطلاع سهامداران ارجمند می‌رساند، این مجمع رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۲/۱۳۹۹ در تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، شماره ۲۴، ساختمان مرکزی بانک اقتصاد نوین، طبقه دهم تشکیل خواهد شد. لیکن با توجه به شیوع ویروس کرونا و بخشنامه شماره ۳۱/۱۰۴ مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۸ ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم صدور مجوز برگزاری مجامع با حضور بیش از ۱۵ شخص حقیقی یا حقوقی، از سهامداران محترم تقاضا می شود برای حفظ سلامت خود از حضور در مجمع خودداری نموده و از طریق لینک live.enbank.ir به صورت برخط (online) و مستقیم برگزاری مجمع مورد اشاره را تماشا کنند.

به منظور حفظ سلامت خود و دیگران ضمن تاکید بر خودداری از حضور در مجمع، در صورت تمایل به حضور، استفاده از ماسک و دستکش مناسب و همراه داشتن خودکار و یادداشت شخصی الزامی است. همچنین با توجه به جلوگیری از ورود افراد دارای علائم بیماری بر اساس پروتکل های بهداشتی، لازم است سهامداران محترم در صورت بروز یا احساس این علایم از حضور در مجمع خودداری نمایند.

سهامداران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت مستقیم با اداره امور سهامداران این بانک به شماره ۲۴۵۹۴۲۶۶ و ۲۴۵۹۴۲۷۷ تماس حاصل نمایند.

هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین
(شرکت سهامی عام)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *