- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

اصناف پیشتاز در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی

اصناف پیشتاز در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، فرارسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت.
ثناگو گفت: در روزهای جنبش ملت ایران برای استقرار نظام اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز که کشورمان با شدیدترین تحریم ها مواجه است، اصناف پای کار بوده و لحظه ای از آرمان های خود نسبت به نظام و انقلاب کوتاه نیامده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام [۲]، دکتر نادر ثناگو مطلق در پیامی ضمن بزرگداشت این روز گفت: اصناف در طول چهل سال گذشته در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب، نظام و مردم همواره به عنوان یک پشتیبان و یاور عمل کرده و نشان دادند که در هر زمان و مکانی که نیاز باشد در عرصه حضور دارند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به نامگذاری سال ٩٩ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید خاطر نشان کرد: این بار نیز در سال جهش تولید می توان با بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت اصناف و بازاریان قدم های بزرگی برای توسعه استان و کشور برداشت.
وی در ادامه با اشاره به حضور صنوف در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اظهار داشت: منطقه ویژه به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی استان، مفتخر است که میزبان صنوف به خصوص فعالان عرصه اقتصاد دیجیتال است و به همین منظور توسعه زیر ساخت ها با هدف حضور هر چه بیشتر اصناف یکیً از برنامه های مهم منطقه در سال جهش تولید است.
ثناگو مطلق ادامه می دهد: امروز نیز کشورمان درگیر با ویروس کرونا است، اصناف و بازاریان با وجود خسارت های زیادی که متحمل شدند، اما اولویت شان را تامین سلامت مردم قرار داده و با پیروی از قوانین و دستورالعمل ها، عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشته اند.
ثناگو مطلق گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ، همگام و همراه با دیگر دستگاه ها و ارگان ها با هدف تحقق هر چه بیشتر شعار سال، با استفاده از ظرفیت هایی مانند اصناف پرقدرت در این مسیر قدم برداشته و برای رسیدن به این مهم، طلب همکاری از بخش هایی از جمله اقشار را دارد.

[۳] [۴]