- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

استقرار واحدهای اجرایی بیمه میهن در پایانه‌های مرزی ایران و عراق

استقرار واحدهای اجرایی بیمه میهن در پایانه‌های مرزی ایران و عراق
استقرار واحدهای اجرایی بیمه میهن در پایانه‌های مرزی ایران و عراق [۱]
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد اربعین بیمه میهن، کلیه واحدهای اجرایی شرکت از روز  جمعه۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در پایانه‌های مرزی ایران و عراق مستقر شده و به صورت آماده‌باش در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه میهن، بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد اربعین بیمه میهن، کلیه واحدهای اجرایی شرکت از روز ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در پایانه‌های مرزی ایران و عراق مستقر شده و به صورت آماده‌باش در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

میثم مولائی، مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه میهن از روز ۱۴ مرداد ضمن حضور در استان‌های مرزی به منظور انجام هماهنگی‌های لازم، اقدام به برگزاری جلسات متعددی با مسئولان سازمان‌های ذیربط کرده است.

در همین رابطه جلساتی با سازمان‌های حج و زیارت، عتبات عالیات، هلال احمر، اورژانس و همچنین روسای بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و … جهت ایجاد پایگاه‌های شرکت بیمه میهن در پایانه‌های مرزی برگزار شد.

در این جلسات هماهنگی‌های لازم جهت استقرار همکاران بیمه میهن در بیمارستان‌های امام حسین(ع) مهران، امام خمینی(ره) ایلام، بوعلی و فجر مریوان، حضرت ابوالفضل(ع) در خسروی، حضرت ولی‌عصر(عج) در خرمشهر انجام شد.

همچنین قراردادهای مربوط به استقرار آمبولانس، خودرو حمل جسد متوفیان، خودروهای سردخانه‌دار سیار در مناطق مرزی از جمله مرز مهران و شلمچه نهایی گردید. با پیگیری‌های صورت گرفته سردخانه‌ ثابت با ظرفیت ۲۰۰ نفر و ۱۰ دستگاه خودرو حمل متوفی در مرز شلمچه مستقر شده است.

قرار است همکاران اجرایی بیمه میهن در ۶ پایانه مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، باشماق و تمرچین به هم‌میهنان عزیز خدمت‌رسانی کنند. در همین راستا دیدارهایی هم با مسئولان نظامی و انتظامی و نهادهای امنیتی استان‌های مربوطه، به منظور هماهنگی و تسهیل استقرار همکاران و پایگاه‌های بیمه میهن صورت پذیرفت.

ستاد اربعین بیمه میهن به منظور ساماندهی خدمات بیمه اربعین، اقدام به راه‌اندازی سه قرارگاه در پایانه‌های مرزی با عراق کرده است. قرارگاه امام حسین(ع) در استان‌های ایلام و کرمانشاه به مسئولیت سعید حاصلی؛ قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان به مسئولیت سیاوش محمد علیزاده و قرارگاه حضرت علی‌ اکبر(ع) به مسئولیت ابوالقاسم قنبری در استان خوزستان، آماده خدمت‌رسانی به زائران عزیز حضرت اباعبدالله(ع) هستند.

مدیریت جدید بیمه میهن به عنوان بیمه‌گر اصلی اربعین ۱۴۰۲، با رویکرد خدمت‌رسانی و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، به منظور ایجاد آرامش و احساس امنیت مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، علاوه بر بیمه‌ درمانی زائران اباعبدالله (ع) بسته‌های دیگری همچون بیمه ویژه موکب‌داران، پایگاه‌های هلال احمر، کادر بهداشت و درمان، امداد و نجات و سایر عوامل اجرائی را طراحی و ارائه کرده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63556 [۱]

[۳] [۴]