استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو در شبکه پستی

استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو در شبکه پستی
استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو در شبکه پستی
فریبا مرادی از اخذ گواهینامه ۲۰۱۵-۹۰۰۱ ISO توسط شرکت ملی پست خبر داد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ظهر امروز بیست و سوم شهریور ۱۴۰۰ در جلسه اختتامیه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه استاندارد ۲۰۱۵-۹۰۰۱ ISO که با حضور جمعی از مدیران ستادی و مدیران واحدهای اجرایی شبکه پستی کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اعلام خبر فوق گفت:« استقرار این سیستم به عنوان یکی از کاربردی ترین استانداردهای مدیریتی سازمان جهانی استاندارد سازی ISO و تضمین کننده ارتقای رضایتمندی مشتریان نقطه عطفی در نگرش مدیریتی شرکت ملی پست را فراهم می نماید.»

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «با افزایش ضریب اطمینان در بازنگری فرایندهای پستی به کاهش بی ترتیبی ها و اشتباهات در فرایندها، جلوگیری از ایجاد هزینه ها و پیشگیری از وقوع خطا و انجام اقدامات اصلاحی توانستیم تا حدود زیادی به بهره وری، ارتقای کیفیت و بهبود چرخه فعالیت شبکه پستی کشور کمک کنیم.»

وی با اشاره به مشارکت همه جانبه تمامی واحدهای مختلف ستادی و اجرایی پست با راهبری دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان ، شناسایی نقاط ضعف و قوت شبکه پستی و تاکید بر لزوم بهبود مستمر کیفیت خدمات و کاهش میزان خدمات نامنطبق را دراین خصوص یادآور شد.

مرادی خاطرنشان کرد: بر همین اساس بهینه سازی سازی فرایندها، شفافیت و مشخص بودن مسئولیت ها در فرایندهای سازمانی، افزایش سودآوری و کاهش میزان عدم انطباق ها و شکایات مشتریان در دستیابی به بازارهای جدید و لزوم استقرار سیستم مدیریت کیفیت  2015-9001 ISO  به عنوان یک الگوی استاندارد برای پیاده سازی و تضمین کیفیت در دستور کار مدیران ارشد شرکت قرار گرفت.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست اذعان داشت: « این فرایند از اواخر سال ۹۸ در سطح شبکه پستی آغاز و متعاقب آن نسبت به ارائه آموزش های لازم، بازنگری در فعالیت ها بر اساس اهداف استراتژیک و کلان شرکت اقدام  شد. »

وی با بیان اینکه تا پاییز سال ۹۹ تعداد ۱۲۰ دستورالعمل و روش اجرایی و ۲۰۰ فرم مورد بازنگری و به روز رسانی و به تمامی واحدهای پستی ابلاغ شد اضافه کرد:« پس از این مرحله در نهایت پس از یک دوره ۱۸ ماهه ممیزی داخلی با ۶ دوره کارگاهی و آموزشی  و با تلاش مجموعه و همکارانمان این مهم به سرانجام رسید.»

مرادی با تاکید بر اینکه استقرار این سیستم به عنوان یکی از کاربردی ترین استانداردهای مدیریتی سازمان جهانی استاندارد سازی ISO و به عنوان تضمین کننده ارتقای رضایتمندی مشتریان نقطه عطفی در نگرش مدیریتی شرکت پست را به دنبال دارد، ابراز امیدواری کرد :«در آینده شاهد پویایی هرچه بیشتر در جهت تعامل موثر با ذینفعان و مشتری مداری در راستای تحقق به اهداف والای سازمانی شرکت ملی پست باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *