- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

استقرار آمبولانس‌های میهن در مسیرهای پیاده‌‌روی اربعین

استقرار آمبولانس‌های میهن در مسیرهای پیاده‌‌روی اربعین
استقرار آمبولانس‌های میهن در مسیرهای پیاده‌‌روی اربعین [۱]
امروز نمایندگان بیمه میهن در جلسه با سازمان‌های دولتی و گروه‌های مردمی عراق، هماهنگی‌های نهایی را برای استقرار آمبولانس‌‌ها در مسیرهای پیاده‌روی اربعین به سرانجام رساندند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه میهن، در این نشست درباره محل استقرار آمبولانس‌ها و نحوه خدمت‌رسانی آنها به زائران اربعین جمع‌بندی و توافق صورت گرفت. قرار است این آمبولانس‌ها علاوه بر مسیرهای پیاده‌روی، در نقاط مختلف عراق، ۶ شهر نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، محمودیه و بصره مستقر شوند.

در این نشست که با حضور مقدم؛ مسئول ستاد اربعین بیمه میهن، کیانی؛ مسئول کمیته مالی-پشتیبانی و ضیائی‌پور؛ مسئول کمیته فنی برگزار شد، هماهنگی‌های لازم درباره نحوه خدمت‌رسانی به بیماران، مصدومان و انتقال آنها به مراکز درمانی، همچنین فرایند انتقال اجساد متوفیان احتمالی به ایران با طرف‌های عراقی صورت گرفت.

گفتنی است که روز گذشته یکی از هم‌میهنان در خاک عراق دچار سکته قلبی شده که با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله به شهر مهران منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت.

گفتنی است اتاق کنترل بیمه میهن در عراق، مستقر در کربلا مسئولیت رسیدگی و هماهنگی عملیات کمک‌رسانی به زائران هم‌میهن را بر عهده دارد. مرکز عملیات مشترک بیمه میهن و سفارت ایران در عراق، واقع در کنسولگری ایران در کربلا به صورت ۲۴ ساعت مشغول رصد و پایش خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63914 [۱]

[۳] [۴]