استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳

استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳
استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳
بانک پارسیان به‌صورت فعال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی تحت عنوان (ایران هلث ۱۴۰۳)، حضور یافت و آخرین خدمات، دستاوردها و محصولات کارآمد خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش توسعه پویا، بانک پارسیان با برپایی غرفه در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، همراه با کادری متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های اعتباری، بانکداری شرکتی، شعب، روابط عمومی و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در طول دوره برگزاری این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

بانک پارسیان به‌عنوان یکی از دغدغه مندان رونق حوزه سلامت، باهدف توسعه روابط و همکاری‌های مشترک و تعامل سازنده با فعالان، صاحبان و مدیران صنعت سلامت کشور، با ایجاد بستر و ارائه ابزارهای مالی و بانکی جدید؛ آخرین خدمات و محصولات، ظرفیت‌ها، دستاوردها و توانمندی‌های خود را معرفی نموده است.

طی دو روز از برپایی این نمایشگاه، غرفه پارسیان موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحب‌نظران حوزه سلامت کشور قرار گرفت و شاهد بازدیدهای متعددی بود. کارشناسان بانک ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌های مستقر در نمایشگاه نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای بانک پارسیان را معرفی می کنند.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ‌داروئی (ایران هلث ۱۴۰۳) از ‌‌۲۹ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور کثیری از تولیدکنندگان خارجی و داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان این حوزه برگزار شد که تا ۱ خردادماه ادامه دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=80732

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *