استقبال از رزم حسینی در فرودگاه ارومیه توسط استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس

استقبال از رزم حسینی در فرودگاه ارومیه توسط استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس
در تداوم سفرهای استانی انجام شد؛
استقبال از رزم حسینی در فرودگاه ارومیه توسط استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس

وزیر صنعت، معدن و تجارت در تداوم سفرهای استانی خود پنج شنبه شب به آذربایجان غربی سفر کرد و در فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه مورد استقبال استاندار،امام جمعه و‌ نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در این سفر ۴ طرح تولیدی و صنعتی شامل؛ کارخانه داروگستر ساوا شفاژن، طرح توسعه کارخانه فرش ستاره افشار، طرح توسعه سلماس نسج و شرکت کانی ایرا(شمش طلا) را مورد افتتاح قرار خواهد داد.

وی همچنین از ۴ واحد صنعتی و معدنی شامل( طرح شرکت قند میلاد، شرکت سازه کشت، شرکت زرشوران و شرکت نساجی خوی) بازدید به عمل خواهد آورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از پایانه های مرزی تمرچین و منطقه آزاد و پایانه مرزی بازرگان نیز بازدیدی خواهد داشت و پای صحبت کولبران مرزنشین خواهد نشست تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار بگیرد.

رزم حسینی در تداوم سفرهای قبلی خود در این سفر نیز با فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان نشستی خواهد داشت و با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ارومیه دیدار می‌کند.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در این برنامه ها وزیر صمت را همراهی خواهند کرد.

شایان ذکرست که وزیر صمت همچون دیگر سفرهای قبلی خود در چارچوب جلساتی که برگزار خواهد کرد، تصمیمات مقتضی لازم را خارج از بروکراسی اداری برای رسیدگی به موضوعات مرتبط در همان جلسه اتخاذ خواهد کرد و مواردی که نیاز به پیگیری در مرکز دارند، برای رسیدگی تا حصول نتیجه نهایی جمع بندی خواهند شد.

وی همچنین در جریان بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی خواهد داشت از نزدیک در جریان مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه تولید قرار خواهد گرفت و در خصوص موضوعات مرتبط با فرایندهای تولید، تصمیمات و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *