استقبال از دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

استقبال از دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین
استقبال از دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین همچون ادوار پیشین با استقبال چشمگیر مشتریان نیک‌اندیش این بانک مواجه شده است. آخرین‌ مهلت، برای مشارکت در این رسم نیکو، ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس این بانک، از ۲۱ فروردین‌ماه تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ (به مدت شش ماه) برگزار می‌شود، به‌قیدقرعه ۲۱ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۱ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۲۱ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به‌پاس قدردانی از مشارکت نوع‌دوستانه هم‌وطنان عزیز به سپرده‌گذاران خیرخواه اهدا خواهد شد.

همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

مشتریان بانک اقتصادنوین که علاقه‌مند به مشارکت در این سنت پسندیده هستند، نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند و می‌توانند با فعال‌سازی غیرحضوری اپلیکیشن همراه‌نوین یا اینترنت‌بانک خود، نسبت به افزایش موجودی حساب‌های قرض‌ا‌لحسنه پس‌انداز خود اقدام کنند و از هم‌اکنون شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

گفتنی است، منابع حساب‌های قرض‌الحسنه، صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه شامل تسهیلات ازدواج جوانان، خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و رفع نیازهای ضروری سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.

صفحه ویژه اطلاع‌رسانی دهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=43916

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *