ارسال ارز مورد نیاز واردکنندگان به اقصی نقاط دنیا

ارسال ارز مورد نیاز واردکنندگان به اقصی نقاط دنیا
عضو هیات مدیره شرکت صرافی توسعه صادرات ایران اعلام کرد:
ارسال ارز مورد نیاز واردکنندگان به اقصی نقاط دنیا

عضو هیات مدیره شرکت صرافی توسعه صادرات ایران، گفت: این شرکت می تواند ارز مورد نیاز واردکنندگان را با مناسب ترین قیمت از سامانه نیما تهیه و آن را به مقاصد مورد نظر واردکنندگان در اقصی نقاط دنیا ارسال کند.

به گزارش توسعه پویا به نقل از اگزیم نیوز، محمدعلی مناف زاده اظهار داشت: در شرایط خاص فعلی و محدودیت های موجود، صرافی توسعه صادرات آمادگی دارد با برخورداری از شبکه کارگزاری گسترده، دغدغه فعالان صادراتی از حیث نقل و انتقال و دریافت ارز حاصل از صادرات با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن را رفع نماید.

وی گفت: صرافی توسعه صادرات ایران به عنوان یکی از نمایندگان بانک مرکزی در حوزه دریافت اسکناس و رفع تعهد صادراتی، آن بخش از فرایند رفع تعهد ارزی را که با دریافت اسکناس ممکن است را برای صادرکنندگان فراهم کرده است.

مناف زاده افزود: این ظرفیت را داریم تا در عراق و افغانستان و برخی دیگر از کشورهای همسایه  ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان را به صورت اسکناس دریافت کرده و مابه ازای آن را در داخل کشور به وی تحویل دهیم و یا در حساب مشتری منظور کرده تا از این طریق با طی مراحل قانونی، تعهد ارزی صادرکننده ایفا گردد.

قائم مقام شرکت صرافی توسعه صادرات با اشاره به تاکید همیشگی مدیریت بانک توسعه صادرات ایران در خصوص رفع چالش تبادل ارزی و ارائه خدمت به مشتریان، گفت: از آنجا که کارمزد و حاشیه سود معاملات انجام شده برای این بانک در اولویت نیست، عمده تلاش ما در صرافی توسعه صادرات ارائه خدمات بانکی درمحدودیت های تحریمی به فعالان اقتصادی و به ویژه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *