- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ارتباط فردا حامی دانش آموزان نخبه

حضور فعال هلدینگ ارتباط فردا در سی و نهمین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران/ ارتباط فردا حامی دانش آموزان نخبه
حضور فعال هلدینگ ارتباط فردا در سی و نهمین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران/ ارتباط فردا حامی دانش آموزان نخبه [۱]
سی و نهمین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی با حضور مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا با هدف حمایت از دانش‌آموزان نخبه این مرکز برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] این سمینار که روز یکشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰ طرح و پروژه (در محورهای پژوهش ریاضی، شیمی، نجوم، بازی سازی، هوش مصنوعی، زیست فناوری، علوم مغز و اعصاب، الکترونیک و مکانیک و هوافضا) از دانش‌آموزان دبیرستان علامه حلی به نمایش گذاشته شد و بازدید‌کنندگان از مدارس مختلف سطح تهران، اولیاء دانش‌آموزان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف آموزشی و پژوهشی و… از این سمینار دیدن کردند.

هلدینگ ارتباط فردا با هدف به نتیجه رسیدن و اجرایی شدن پروژه‌های دانش‌آموزان نخبه، تصمیم به حمایت از این سمینار گرفت. همچنین مهندس مسعود وکیلی‌نیا، مدیر عامل و زهره برزگر، معاون توسعه سرمایه انسانی این شرکت در این سمینار حضور داشتند و از پروژه‌های ارائه شده بازدید کردند.

در خلال برپایی سمینار، تمامی پروژه‌ها توسط داوران محک ‌زده شدند و از بازدید‌کنندگان نیز نظرخواهی صورت گرفت و طرح‌هایی به عنوان پروژه برتر برگزیده شدند.

در پایان سمینار به طراحان این پروژه‌ها لوح تقدیر و تندیس یادبود اهدا شد و از میان طرح‌ها، چند طرح برای ارسال به جشنواره جوان خوارزمی، انتخاب شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=56730 [۱]

[۳] [۴]