ارتباطات هوشمند لازمه روابط عمومی حرفه‌ای است

ارتباطات هوشمند لازمه روابط عمومی حرفه‌ای است
ارتباطات هوشمند لازمه روابط عمومی حرفه‌ای است

استاد حوزه مدیریت استراتژیک و روابط عمومی نوین گفت: ارتباطات هوشمند دیدن نادیده‌ها و شنیدن ناشنیده هاست.

به گزارش توسعه پویا، حمید شکری خانقاه در نخستین جلسه مجازی دوره روزنامه نگاری در خراسان جنوبی با بیان اینکه کارمند نباشید، مدیر حرفه ای و متخصص باشید افزود: دو بال روابط عمومی، اطلاعات و ارتباطات هستند.

وی به ناکارآمدی روابط عمومی ها در ایران اشاره کرد و گفت: نداشتن نقشه راه، محافظه کاری، نداشتن استاندارد حرفه ای، نبود شاخص کیفی، نداشتن اعتبار و بودجه مستقل، عدم ساختار تشکیلاتی منسجم و بدون الگو بودن باعث ناتوانی روابط عمومی ها می‌شود.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی با بیان اینکه اولویت اطلاع رسانی و خبری محض، یکی از علل ناکارآمدی روابط عمومی هاست، افزود: نداشتن نقشه راه و سبک واحد کلیشه گرایی، وظیفه محوری و تمرکز بر اجرا، عدم انسجام و پراکندگی، تعارض و کشمکش های داخلی و رسانه ای از دیگر علت های ناکارآمدی روابط عمومی هاست.

دکتر شکری خانقاه تاکید کرد: متهمان اصلی در این خصوص مدیران ارشد، مدیران روابط عمومی غیرحرفه‌ای، متولیان ناکارآمد روابط عمومی و سیستم مکانیکی و غیر ارتباطی سازمان است.

یه گزارش طبس نیوز، کلاس های مجازی آموزش روزنامه نگاری و روابط عمومی توسط دفتر برنامه‌ریزی و مطالعات رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و آزمون حضوری آن در خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند و فردوس است.

تدریس این دوره توسط استاد برجسته کشوری و بین المللی «دکتر حمید شکری خانقاه» انجام می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35471

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط