ارائه گزارش موفقیت های «ایران ترانسفو» در حضور مقام معظم رهبری

گروه صنعتی ایران ترانسفو به عنوان یکی از زیرمجموعه های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی وابسته به بانک ملی ایران، روز گذشته توفیق یافت تا در رویداد ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب به ‌مناسبت هفته کار و کارگر حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مقام معظم رهبری در این ارتباط تصویری مستقیم و ۳ ساعته با هفت مجموعه تولیدی، ضمن تأکید بر نقش و اهمیت جایگاه کارگر و وظایف متقابل کارگر و کارفرما در افزایش کمّی و کیفی تولید و ایجاد ثروت در یک اقتصاد سالم، به بیان نکاتی در خصوص علت نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید و الزامات تحقق این شعار و بخش‌هایی که باید بر آنها تمرکز ویژه شود، پرداختند و وظایف مسئولان در این عرصه را بیان کردند.
مدیرعامل ایران ترانسفوی زنجان نیز در این ارتباط ویدئویی، به بیان بخشی از موفقیت های این شرکت و برنامه ریزی برای سال جهش تولید در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.
بهزاد ظهیری رشد ۱۰۰ درصدی فروش داخلی در راستای طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی صنعت برق در سال ۹۸ و همچنین رشد حدود ۳۰۰ درصدی صادرات را از جمله افتخارات این شرکت دانست.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اظهار کرد: در سال ۹۹ که سال جهش تولید است، علی رغم تنگناهای ناشی از رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا که بسیار هم مناسب رعایت شد، شاهد رشد ۲۵ درصدی تولید در فروردین و ۳۱ درصدی در اردیبهشت ماه بودیم و به مدد الهی روند مثبت تولید و فروش و صادرات همچنان ادامه خواهد داشت.
وی همچنین رویداد امروز را روز بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و آغاز تلاش مضاعف برای کمک به پیشرفت کشور در این گروه صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: ایران ترانسفو اکنون همه مشکلات پیشین را پشت سر گذاشته و با قدرت به جلو حرکت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط