- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ارائه خدمات و توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی بانک ایران زمین است

ارائه خدمات و توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی بانک ایران زمین است
در مراسم تجلیل و معارفه مدیر استانی مطرح شد:
ارائه خدمات و توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی بانک ایران زمین است [۱]

با حضور مدیران امور شعب استان ها، سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین مراسم تجلیل و معارفه مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، از زحمات ابوالقاسم سبزواری تقدیر و تشکر کرد و افزود: استفاده ازتجربه ۳۰ ساله بازنشستگان از سرمایه های ارزشمند همکاران جوان است.

وی سمت مدیریت استانی را به وحید علیزاده، از همکاران استان فارس که در جایگاه استان ها بیش از ۵ درصد از منابع در بانک را کسب کرده است تحویل داد.

مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، رسالت مدیران را توجه به بهره وری در همه زمینه ها، ارائه خدمات به مشتری و توسعه بانکداری دیجیتال و کسب رضایت مشتری دانست.

در ادامه حسینی کنارویی مدیر شعب استان ها ضمن عرض خوش آمد گویی با اشاره به ارزشمند بودن تجربه های بازنشستگان شبکه بانکی، روزهای روشن صدر نشینی در بین بانک های خصوص را از مهمترین اهداف بانک برشمرد و نقطه قوت بانک ایران زمین را نیروی انسانی آن عنوان کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیران بانک به نیرو های جوان اعتقاد دارند و به همین منظور سکان هدایت بانک را به دست جوانان می سپارند و باعث سرور و شادی است که بتوانیم از پتانسیل موجود استفاده کنیم.

مدیر شعب استان ها همچنین از انتخاب روسای شعب برتر این طرح جهت تجلیل از آنها در همایش سالانه روسای شعب بانک های سراسر کشور خبرداد.

سپس وحید علیزاده مدیرجدید استان ضمن عرض خوش آمد گویی و با تشکر از اعتماد صورت گرفته ابراز امیدواری کرد و افزود: با اتحاد و یکپارچگی به تمامی اهداف عالی بانک دست پیدا خواهیم کرد و در تمامی زمینه های بانکی موفق خواهیم شد‌.

همچنین در این مراسم محمدرضا سبزواری مدیر سابق شعب استان اصفهان آماری از عملکرد ۵ ساله خود ارائه کرد و دستیابی به اهداف را در گرو همت و گام های برنامه ریزی شده شعب دانست.

وی با تبریک انتصاب علیزاده به عنوان مدیر جدید استان ابراز امیدواری کرد و گفت : با دلسوزی که از تک تک پرسنل سراغ داریم انشالله در آینده نه چندان دور شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش در مجموعه خواهیم بود.

در پایان این مراسم به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

[۳] [۴]