ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری‌مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری‌مداری یک ضرورت در اداره شرکت است
سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران؛
ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری‌مداری یک ضرورت در اداره شرکت است
امیررضا نعمت‌اللهی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی‌ها در آیین تودیع و تکریم مدیران کل خراسان شمالی، تکریم مشتری و ارائه خدمات بیمه ای حرفه‌ای را یک ضرورت برای ادامه حیات شرکت اعلام کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه ایران، امیررضا نعمت‌اللهی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان می‌باشد.

نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت  ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر  و برای قدرتی آرزوی توفیق کرد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استانها ،شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و  رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=80982

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *