ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت‌ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی
ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی
با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی، سامانه بام سازمانی بانک ملی ایران در دسترس این دسته از مشتریان قرار دارد تا بهترین خدمات بانکداری اینترنتی را متناسب با نیازهای آنها، ارائه کند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه بام سازمانی به آدرس https://ebportal.bmi.ir  با توجه به اهمیت ویژه مشتریان و سازمان های بزرگ، که به صورت چند شرکتی و هلدینگ فعالیت می کنند، راه اندازی شده است تا  به ارائه خدمات و سرویس های خاص نرم افزاری به این گروه از مشتریان اقدام کند.

این سامانه از قابلیت های متنوعی برخودار است که از جمله آن می توان به امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان به صورت درختی، گزارش صورت حساب، گزارش ریز تراکنش و صورتحساب تلفیقی اشاره کرد.

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی در بام سازمانی منوط به انجام فرآیند ثبت درخواست توسط متقاضی و ایجاد سطوح دسترسی به راهبر سامانه از سوی بانک ملی ایران است.

مسئولیت تعریف ساختار سازمان، شرکت و واحدهای زیرمجموعه، افزودن حساب های مرتبط، مدیریت کاربران، و سطوح دسترسی آنها در بام سازمانی، برعهده راهبر قرار دارد.

همچنین برای راهبر سازمان امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران به بخش های مختلف سامانه از جمله داشبورد، اطلاعات پایه، گزارش های تفصیلی، گزارش های تحلیلی، انتقال پول و… فراهم شده است.

با توجه به تغییرات سازمان ها در سطوح مدیریتی، تغییرات اعضای هیات مدیره و صاحبان امضای مجاز باید از طریق آگهی ارائه شوند. 

گفتنی است خدمات سامانه بام سازمانی صرفا برای اشخاص حقیقی متعلق به متقاضی که از سوی راهبر سامانه در سامانه بام سازمانی تعریف می شوند، قابل ارائه است و مشتری مجاز به فروش، اجاره و یا ایجاد دسترسی برای سایر اشخاص نیست.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89760

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط