- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ارائه خدماتی نو در آخرین نسخه همراه‌‌بانک کشاورزی

با توجه به ضرورت حرکت در مسیر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش کیفیت ارائه این خدمات، بانک کشاورزی به عنوان بانکی پیشرو، از نسخه جدید همراه‌بانک خود که خدمات جدیدی را برای مشتریان فراهم می‌کند، به‌صورت آزمایشی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری توسعه پویا [۲]، بانک کشاورزی [۳] با سابقه‌ای نزدیک به ۹۰ سال در حوزه کشاورزی، توسعه شیوه‌های کشت نوین و همچنین تأمین مالی کسب‌وکارهای تولیدی برای اعتلای کشور، ارائه خدمت می‌کند و در عین حال به عنوان بانکی پیشرو در زمینه ارائه خدمات نوین و نوآورانه نیز شناخته می‌شود.

با توجه به ضرورت حرکت سریع‌تر در مسیر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش کیفیت ارائه این خدمات، در بهمن ماه سال جاری، بانک کشاورزی از نسخه جدید همراه‌بانک خود به‌صورت آزمایشی رونمایی کرد تا بتواند حوزه خدمات غیرحضوری بانکی را برای مشتریان خود گسترش داده و در مسیر بانکداری الکترونیکی به‌صورت روزآمدتری عمل کند.

خدمات جدیدی مانند انتقال وجه هوشمند، ثبت‌نام و فعال‌سازی همراه‌بانک بدون نیاز به حضور در شعبه، امکان احراز هویت غیرحضوری و افتتاح حساب برای کاربرانی که تا کنون در بانک کشاورزی حساب نداشته‌اند، در این سامانه فراهم شده است.

همچنین در این سامانه فرآیندهای پرکاربردی مانند انتقال وجه داخلی، انتقال وجه کارتی، انتقال وجه بین بانکی پایا، ساتنا و پل در قالب خدمات یکپارچه «انتقال پول» در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. بر این اساس مشتریان می‌توانند برای انواع انتقال وجه، به‌صورت هوشمند و بر اساس پارامترهایی همچون مبلغ، مبدأ و مقصد انتقال وجه به‌صورت هوشمند راهنمایی شوند.

افزون بر این، در سامانه جدید همراه‌بانک کشاورزی که به‌صورت آزمایشی از آن رونمایی شده، فعال‌سازی همراه‌بانک که قبلاً از طریق شعبه یا وب‌سایت بانک انجام می‌شد، ساده‌تر شده و مشتریان از طریق نرم‌افزار همراه‌بانک با ورود اطلاعات کارت، شماره تلفن همراه و… احراز هویت شده و امکان استفاده از خدمات همراه‌بانک را خواهند داشت.

در این سامانه امکان افتتاح حساب غیرحضوری نیز بر اساس احراز هویت به کمک هوش مصنوعی در اختیار مشتریان [۴] کنونی و جدید بانک کشاورزی قرار گرفته است. در همین راستا اگر شخصی تا کنون در بانک کشاورزی شماره مشتری و حساب نداشته نیز با نصب نرم‌افزار مذکور و پس از انجام مراحل احراز هویت، قادر به افتتاح حساب نزد بانک کشاورزی و فعال‌سازی همراه‌بانک خود بدون نیاز مراجعه به شعبه خواهد بود.

بانک کشاورزی اعلام کرده پس از طی مراحل لازم، سامانه جدید همراه‌بانک کشاورزی، از ابتدای سال آینده در دسترس عموم مشتریان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52750 [۱]

[۵] [۶]