- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ارائه بسته‌های اشتراکی خدمات لجستیک بر اساس نیاز متقاضیان

ارائه بسته‌های اشتراکی خدمات لجستیک بر اساس نیاز متقاضیان
ارائه بسته‌های اشتراکی خدمات لجستیک بر اساس نیاز متقاضیان/مشارکت برند نام آشنای پست و خلاقیت شرکتهای استارتاپی [۱]

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست  گفت:” بسته های اشتراکی خدمت لجستیک با مشارکت برند نام آشنا و مورد اعتماد پست و نسل هایی نوپا وجدید شرکت های خلاق و ایده ساز نیازهای جدید متقاضیان را برطرف می کند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمد رضا قادری در هفتمین قسمت از چهارشنبه های استارتاپی پست که با حضور دو استارتاپ یخچال و به روز رسان، مدیران شبکه پستی کشور و مراکز رشد و نوآوری در خصوص نحوه همکاری با شرکت های استارتاپی در توسعه سرویس های پست سرد برگزار شد،  با بیان این که شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه لجستیک و حمل و نقل ارسال کالا می بایست تقویت و وارد این بخش از صنعت شوند گفت:”برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در حوزه کسب و کار با بهره گیری از تجربه های شرکت ملی پست و خلاقیت بخش خصوصی می توان ضمن ایجاد کارگروه های تخصصی و اشتراک مساعی؛ در حوزه لجستیک همگام و همسو شد و خدمات بهتری ارائه داد.”

راهبر حوزه برنامه ریزی و فناوری شرکت ملی پست افزود:”نسل جدید این گونه شرکت ها باید کمک کنند تا با ایجاد پلتفرم و بسترهای علمی مناسب، ناوگان حمل و نقل کشور توسعه یابد.”

وی با اشاره به رشد قابل توجه تقاضای مردم در این بازار عنوان کرد:” ترکیب نگاه صحیح حاکمیتی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک برند نام آشنا، با سابقه و مورد اعتماد مردم با همراهی نسل های جدید و نوپای شرکت های خلاق و ایده ساز جدید در بخش خصوصی که چالش های یک شرکت عظیم را ندارند، به رفع موانع و تسهیل رفع نیازهای متقاضیان در حوزه پست سرد و ارسال آن منجر می شود.”

قادری با بیان اینکه شرکت های نوظهور مثل به روز رسان و یخچال، حداکثر تلاش خود را دارند تا محصولات مورد نیاز مشتریان به ویژه اقلام حوزه پست سرد که شامل محصولات کشاورزی، پروتئین و نیازهای خانگی می شود را در کوتاه ترین زمان ممکن در دورترین نقاط کشور توزیع و به متقاضیان برسانند اضافه کرد:”امروزه فناوری به کمک ما آمده است تا با ایجاد اکوسیستم های توزیع و حذف برخی موانع در کنار مدیریت زمان و تنظیم بازار چالشهای موجود در زمینه های مختلف از جمله مدت سیر مرسولات، روش های نگهداری مرسولات پست سرد، حمل و نقل و بارگیری، بازنگری در ناوگان ها برای کمک به متقاضیان بازار موجود به بررسی و رفع چالش های موجود در آن پرداخت.”

در حاشیه این نشست تخصصی مدیران عامل شرکت های بروز رسان و یخچال ضمن تشکر از برگزاری اینگونه نشست ها و همراهی شرکت ملی پست به عنوان یک شرکت با سابقه و حاکمیتی در این حوزه به بیان تجربیات خود در طول ورود به صنعت حمل و نقل پرداختند و روش های توزیع مرسولات خود و تحویل به متقاضی نهایی را بیان کردند.

هفتمین قسمت از برنامه چهارشنبه های استارتاپی پست  را اینجا  [۳]ببینید.

[۴] [۵]