- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ادبیات مشترک و یکسان در پاسخگویی به مشتریان در تمامی شعب نهادینه شود

ادبیات مشترک و یکسان در پاسخگویی به مشتریان در تمامی شعب نهادینه شود
مدیرعامل بانک دی در دیدار نوروزی با همکاران:
ادبیات مشترک و یکسان در پاسخگویی به مشتریان در تمامی شعب نهادینه شود
[۱]

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در دیدار نوروزی با همکاران بر ضرورت تکریم مشتریان و پیاده‌سازی ادبیات مشترک در پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی بانک دی؛ قیطاسی در این دیدار که هم‌زمان با نخستین روز کاری سال نو برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمت‌رسانی شعب کشیک بانک در ایام نوروز گفت: باید تلاش شود برنامه‌ریزی‌ شعب کشیک به گونه‌ای باشد که مشتریان بتوانند در تعطیلات مانند روزهای عادی، خدمات مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب دریافت کنند و این مهم باید در تمامی تعطیلات پیش رو در سال جاری مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات تیم مدیریت جدید بانک طی دو ماه گذشته گفت: با بررسی وضعیت شاخص‌های عملکردی بانک و برگزاری جلسات متعدد با همکاران واحدهای ستادی، برنامه عملیاتی و سیاست‌ اعتباری سال ١۴٠١ تدوین شده است که طی هفته جاری  ابلاغ می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سال ١۴٠١ را سال « تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی» نامگذاری کردند بانک دی نیز برای تحقق شعار سال بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و سیاست اعتباری تدوین شده، تلاش دارد گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته و سهم خود را در شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کند.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به نقش تولید دانش‌بنیان در اقتصاد ملی گفت: بر اساس آمار بانک مرکزی، سال گذشته حدود ۱۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان از منابع مالی بانک‌ها استفاده کردند که با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی محصول دانش‌بنیان باید نظام بانکی حمایت بیش از پیش از این حوزه را دستور کارقرار دهد و بانک دی نیز عزم خود را در سال جاری برای حمایت از مراکز دانش‌بنیان به کار خواهد بست.

قیطاسی، برنامه‌محوری و حرکت در مسیر تحقق اهداف استراتژیک در سال جدید را ضرورت بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک دانست و تصریح کرد: واگذاری املاک مازاد و خروج از بنگاهداری، کاهش مطالبات غیرجاری و وصول مطالبات معوق، افزایش سهم بازار بانک در بازار پولی کشور مهم‌ترین اولویت‌های استراتژیک بانک در سال جاری است.

مدیرعامل بانک دی، تکریم مشتریان را مهم‌ترین رسالت همکاران شعب دانست و گفت: مهم‌ترین رسالت همکاران شعب در خدمت‌رسانی به مشتریان، تکریم و رعایت احترام مشتری است و باید با یک برنامه‌ریزی هدفمند، ادبیات مشترک و یکسان در پاسخگویی به مشتریان در تمامی شعب نهادینه شود.

وی همچنین با اشاره به حواشی ایجاد شده در برخی از رسانه‌ها درباره تسهیلات پرداختی بانک دی به کارکنان گفت: به رغم برخی مطالب مطرح‌شده در فضای مجازی درباره افزایش تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک دی، این توضیح ضرورت دارد که میزان تسهیلات پرداختی به کارکنان شاغل این بانک هیچ تغییری نداشته و صرفاً تلاش شده است تا دستورالعمل‌های بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در زمینه رفع مسدودی تسهیلات، اجرایی شود و بازپرداخت اقساط کارکنان نیز به صورت پلکانی و مشابه سایر بانک‌ها یکسان‌سازی شده است.

در ادامه این نشست، امیرعباس هاشمی‌نژاد، نایب‌رییس هیئت‌مدیره بانک ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، همدلی و همراهی را رمز موفقیت بانک در تحقق اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: تیم مدیریت جدید در حال پایه‌گذاری زیرساخت‌ها و الزامات پایه‌ای و اساسی در بانک دی است تا با ایجاد یک ساختار حرفه‌ای و منسجم، بانک دی به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 وی افزود: مهم‌ترین هدف هیئت‌مدیره از ایجاد تغییر در ساختار بانک، ایجاد انگیزه برای همکاران در مسیر ارزش‌آفرینی است.

هاشمی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت جهادی، برنامه‌محوری و همدلی هر چه بیشتر کارکنان، اهداف استراتژیک و شاخص‌های عملیاتی ترسیم شده برای بانک محقق شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38629 [۱]

[۳] [۴]