اختصاص ۶۱ میلیارد ریال برای به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی در پیام

اختصاص 61 میلیارد ریال برای به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی در پیام
اختصاص ۶۱ میلیارد ریال برای به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی در پیام
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد: سال گذشته حدود ۶۱ میلیارد ریال برای توسعه و بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی در این منطقه تخصیص و هزینه شده است.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام، دکتر نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و از سوی دیگر فعال بودن بخش باری و مسافری در پیام، یکی از رویکردهای مجموعه با هدف جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی در این منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: با تخصیص و هزینه ۶۱ میلیارد ریال، به روز ترین و مجهز ترین تجهیزات آتش نشانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی وجود دارند.

ثناگو مطلق ادامه داد: همچنین ایجاد و توسعه زیر ساخت و ارائه خدمات ویژه آموزش ایمنی و اطفاء حریق، انجام تمرین و آمادگی عملیات در مرکز کنترل آتش نشانی و شرکت در مانورها و تمرین های سازمانی با هدف کنترل آتش سوزی های احتمالی و نجات از دیگر اقداماتی است که با هدف جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی در منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام اجرایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط