- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

اجرای طرح ملی آموزش رایگان برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال

اجرای طرح ملی آموزش رایگان برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال
با همکاری وزارت ارتباطات و شبکه آموزش صورت گرفت؛
اجرای طرح ملی آموزش رایگان برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال
[۱]
طرح ملی آموزش برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال  درراستای اجرای عدالت آموزشی از نیمه تیرماه با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان صداوسیما به فصورت رایگان در دسترس دانش آموزان سراسر کشور قرار گرفته است.

به گزارش توسعه پویا [۲] از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  این طرح در مدرسه فنانو با هدف افزایش سطح علمی و سواد دیجیتال، بالا بردن سطح استانداردهای آموزشی در تولید محتوا اجرا شده است.

علاوه بر پخش محتوای آموزشی در شبکه آموزش سیما،  مدرسه فنانو با بارگذاری محتوا و ویدئوهای آموزشی بر روی پلتفرم جامع آموزشی «ماه» به صورت بر خط نیز در دسترس دانش آموزان سراسر کشور قرار دارد.

به گفته خرامید در انتهای دوره آموزشی تابستان ۱۴۰۲ از همه شرکت کنندگان ارزیابی انجام شده و بنا به امتیازکسب شده، گواهی معتبر نیز صادر خواهد شد.  

مدرسه فنانو به عنوان محل عرضه و فراگیری محتوای آموزشی این طرح با همکاری شبکه آموزش صداوسیما در قالب مدرسه تابستانی مهارت راه اندازی شده است. علاقمندان به حضور در مدرسه فنانو می توانند با مراجعه به سامانه www.maah7.ir ثبت نام  و حضور خود را در این کلاس ها به صورت رسمی اعلام کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60970 [۱]

[۳] [۴]