اجرای طرح ترافیک از ساعت ٨.٣٠ تا ١۶

توضیح مجدد مدیر روابط عمومى معاونت ترافیک ؛
اجرای طرح ترافیک از ساعت ٨.٣٠ تا ١۶

مدیر روابط عمومى معاونت حمل‌و نقل ‌وترافیک شهرداری تهران تاکید کرد در حال حاضر طرح‌های ترافیکی پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود و در این میان، یک بار خروج از محدوده ى طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا‌ از ساعت ١۴.٣٠ آزاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومى حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران؛ ” على عالى” تصریح کرد: به رقم انتشار اطلاعیه‌ هاى متعدد در خصوص نحوه ى اجراى طرح ترافیک و حتى اطلاع رسانى از طریق سایت ” تهران من” همچنان شهروندان بسیارى در این خصوص اظهار بی اطلاعى میکنند از اینرو بار دیگر اعلام میکنیم از روز هفدهم خرداد ٩٩، طرح‌های ترافیکی ( طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا ) در پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار است .

به گفته ى مدیر روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک با توجه به تماس شماری از شهروندان گرامی، مجددا تاکید می‌شود؛ یکبار خروج از محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا از ساعت ١۴.٣٠ رایگان خواهد بود.

عالى با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه نیز صرفاً طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ٨.٣٠ تا ١٣ اجرا می‌شود. تاکید کرد: تغییر ساعت اجراى محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا صرف جهت رفاه حال شهروندان و کارمندان صورت گرفته است که ترددشان در محدوده هاى فوق مشمول عوارض نشود.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ترافیک به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه فرموده، یا با شماره ١٣٧ کد ۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط