اجرای طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت در سال۱۴۰۰ 

اجرای طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت در سال۱۴۰۰ 
وزیر صمت در حاشیه سفر به خراسان‌رضوی تأکید کرد:
توزیع متوازن امکانات تولیدی؛ اولویت وزارت صمت/ اجرای طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت در سال۱۴۰۰ 

 وزیر صمت در سفر کاری یک‌روزه خود به خراسان‌رضوی در تربت‌حیدریه حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت: توزیع متوازن امکانات تولیدی و تجاری در سراسر کشور از اولویت‌های برنامه‌‌ وزارت صمت است و طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت از سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

به‌گزارش توسعه پویا از شاتا، سیدرضا فاطمی‌امین تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با احصاء تمامی ظرفیت‌ها، استعدادها و امکانات صنعتی، معدنی و تجاری مناطق مختلف کشور، اجرای طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت را در سال ۱۴۰۱کلید خواهد زد.

وی اضافه کرد: تحقق توسعه صنعتی و معدنی در مناطق مختلف کشور، مستلزم توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد امکانات اولیه شامل ایجاد شبکه برق، گاز، آب و راه‌های مواصلاتی و همچنین سایر موارد مرتبط در این حوزه است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: ایران به لحاظ نیروی انسانی متخصص و توانمند از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و برای بهره‌مندی از این پتانسیل گرانبها، بخش تولید می‌تواند نقش مؤثر و ماندگاری ایفا کند.

فاطمی‌امین تصریح کرد: برای ایجاد بسترهای لازم در توزیع امکانات تولیدی در سطح کشور، باید همکاری‌های همه جانبه‌ای میان دستگاه‌های عامل در تأمین زیرساخت‌ها شکل بگیرد و وزارت صمت در چارچوب طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت به دنبال تحقق این امر مهم در کشور است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38488

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *