ابلاغ آیین‌نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران

ابلاغ آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران
ابلاغ آیین‌نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران
اداره کل سازمان و بهبود روشها بانک، آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان مصوب هیات وزیران را به روسای ادارات ستادی و مستقل پست بانک ایران ابلاغ کرد.

 به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق این آیین‌نامه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی مکلف است طی بخشنامه‌ای، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی را موظف کند تمام اطلاعات مربوط به تسهیلات، از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به متقاضیان درخواست خدمات حمایتی در پنجره واحد را، از طریق خدمات برخط استعلامی به تفکیک شماره ملی در اختیار پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، قرار دهند.
بر اساس این گزارش، ، آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان با هدف استقرار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری و اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کشور به تصویب هیات وزیر رسیده است و کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور را به عنوان نهادهای حاکمیتی و نهادهای مردمی که به هر نحو خدمات حمایتی ارائه داده یا در امور خیریه فعالیت می‌کنند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81975

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط