- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

آنچه معاون شهردار تهران گفت و آنچه خبرگزارى فارس نوشت

توضیحات روابط عمومى معاونت ترافیک شهرداری تهران در خصوص یک خبر؛
آنچه معاون شهردار تهران گفت و آنچه خبرگزارى فارس نوشت

روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طى اطلاعیه‌اى در خصوص خبرى که به نقل از معاون شهردار تهران بر روى درگاه خبرگزارى فارس منتشر شده است، توضیحاتى ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱]، ظهر امروز ١٧ تیرماه “سید مناف هاشمى” معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران در جمع خبرنگاران حاضر در محل شوراى اسلامى شهر تهران در پاسخ به سوالى در خصوص طرح ترافیک، گفت: اجراى طرح ترافیک در شهر تهران سابقه‌اى بالغ بر ۴٠ سال دارد که فلسفه وجودى آن نیز کاهش آلودگى هوا و مدیریت ترافیک و سفرهاى درون‌شهرى است.
وی افزود: اگر طرح ترافیک لغو شود، مشکلاتی برای شهر به وجود می‌آید و به تبع آن، آسیب‌هایی را در این راستا خواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت سفرهاى درون‌شهرى یکى از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ترافیک بوده است، گفت: خیلی از نیازهاى شهروندان در محلات و مناطق اطراف خودشان قابل تامین است اما بعضاً بی‌جهت به مرکز شهر می‌آیند، لذا وقتی طرح ترافیک آزاد باشد، نتیجه آن تجمع در مرکز شهر بوده که در بسیارى مواقع، موجب محدودیت تردد اتوبوس‌هاى ما و خودروهای امدادی می‌شود.
وی گفت: در واقع این مهم یک آسیب است که موجب نشر این بیمارى خواهد شد.
معاون شهردار تهران تاکید کرد: با تمام این تفاصیل در خصوص طرح ترافیک، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیر خواهد بود و ما از تصمیم‌گیری این ستاد پیروی خواهیم کرد.
بنابر این گزارش، آنچه که معاون شهردار تهران گفت، با آنچه بر روی خروجی خبرگزاری فارس به نقل از سید مناف هاشمى، معاون شهردار تهران نقل شده است، متفاوت بوده و انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومى، دوستان خبرنگار دقت بیشترى در تنظیم و انتشار مطالب داشته باشند.

[۲] [۳]