- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

آمادگی بانک دی برای کمک به توسعه فعالیت‌های شرکت کشت و صنعت خاوردشت

مدیرعامل بانک دی از آمادگی این بانک برای حمایت از توسعه فعالیت‌های شرکت کشت‌وصنعت خاوردشت خبر داد.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی به همراه سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت کشت‌وصنعت خاوردشت بازدید کردند.

در این بازدید، مدیرعامل بانک دی اظهار داشت: استان گلستان در حوزه‌های مختلف صنعتی دارای ظرفیت‌های ممتازی است که از جمله این صنایع می‌توان به شرکت کشت‌وصنعت خاوردشت اشاره کرد که دارای ظرفیت بالایی در حوزه روغن‌کشی است.

کریمی افزود: بانک دی در حال حاضر از ایجاد چند کارخانه و کارگاه صنایع تبدیلی، بافندگی، تولید لبنیات و… در استان گلستان حمایت کرده و آمادگی دارد تا با معرفی طرح‌های جدید استان، تسهیلات متنوعی به تولیدکنندگان گلستانی اعطا کند.

وی ادامه داد: هدف از این بازدید، توسعه دامنه همکاری‌های متقابل با شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران و گسترش دامنه ارائه خدمات مالی و بانکی به شرکت کشت‌وصنعت خاوردشت در راستای حمایت از تولید داخلی است.

مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: استان گلستان در حوزه‌های مختلف صنعتی دارای ظرفیت‌های ممتازی است و علاوه بر صنایع بزرگ، با حمایت از مشاغل روستایی استان می‌توان جهش بزرگی را در اقتصاد گلستان ایجاد کرد.

کریمی مشتری‌مداری را یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی بانک دی دانست و ارتقای کیفیت خدمات برای نگهداشت مشتریان به عنوان سرمایه‌های اصلی بانک را از برنامه‌های اصلی بانک دی دانست.

در این بازدید علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم شهرستان علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم احمدی، فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول و جواد عبدنصراللهی، مدیرعامل شرکت کشت‌وصنعت خاوردشت و تعدادی از مقامات محلی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35034 [۱]

[۳] [۴]